CARIERE
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Responsabilitati
- Instaleaza echipamentele de telecomunicatii;
- Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP/UTP/COAX/FO);
- Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
- Asigura instalarea si service clientilor companiei ;
- Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
Candidatul ideal:
- Studii medii;
- Obligatoriu permis de conducere categoria B;
- Spirit de lucru in echipa;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează;
- Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare;
Oferim:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa;
- Pachet Medical in parteneriat cu MedLife/ Regina Maria;
Responsabilitati
- Instaleaza echipamentele de telecomunicatii;
- Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP/UTP/COAX/FO);
- Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
- Asigura instalarea si service clientilor companiei ;
- Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
Candidatul ideal:
- Studii medii;
- Obligatoriu permis de conducere categoria B;
- Spirit de lucru in echipa;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează;
- Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare;
Oferim:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa;
- Pachet Medical in parteneriat cu MedLife/ Regina Maria;
Responsabilitati
- Instaleaza echipamentele de telecomunicatii;
- Executa lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii;( FTP/UTP/COAX/FO);
- Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute;
- Asigura instalarea si service clientilor companiei ;
- Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate.
Candidatul ideal:
- Studii medii;
- Obligatoriu permis de conducere categoria B;
- Spirit de lucru in echipa;
- Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează;
- Disponibilitate la lucru in ture inclusiv in zile nelucratoare;
Oferim:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa;
- Pachet Medical in parteneriat cu MedLife/ Regina Maria;
Candidatul Ideal
Studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
Cunostinte din domeniul Telecomunicatiilor, metodologii de bugetare;
Permis categoria B ;
Disponibilitate la deplasari in alte localitati/judete;
Experienta in management minim 3 ani;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Capacitate de planificare, organizare, coordonare si control;
Analizare, sintetizare, evaluare si interpretare de informatii;
Asumarea responsabilitatii, flexibilitate in gandire, eficienta;
Orientare catre atingerea rezultatelor;
Atitudine pozitiva, orientata catre client;
Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe
Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor
Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)
Constituie avantaj:
Experienta in domeniul telecom
Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management,
Descrierea jobului
Conduce activitatea sucursalei Buhusi si Sascut in vederea realizarii indicatorilor: abonati, venituri, costuri, Opex, Capex, EBITDA, ARPU, urmarind incadrarea cheltuielilor zonei in bugetul aprobat de conducerea companiei ;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;
Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine;
Atingerea indicatorilor ca: gradul de acoperire cu servicii in teritoriul care se afla in coordonarea sa directa; timpul si procentul de inchidere a tichetelor; timpul si rata de livrare a serviciilor; rata de reziliere; rata de colectare debite, Mentine si creste potofoliul de clienti;
Analizeaza si evalueaza rezultatele operatiunilor, in mod regulat, urmarind indeplinirea indicilor de performanta;
Deleaga eficient, repartizeaza corect responsabilitatile intre subordonatii directi, se asigura ca acestia au inteles care sunt sarcinile care le revin si ii sprijina in realizarea lor ;
Urmareste indeplinirea planului de afaceri lunar si anual al sucursalei;
Gestioneaza proiecte desemnate de catre superiorul direct – Directorul Regional;
Reprezinta imaginea companiei in relatiile cu clientii;
Descrierea companiei
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.
NextGen Communications, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Orange Romania Communications, a fost creată la sfârșitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen Communications ofera abonatilor sai cea mai avantajoasa si variata grila de canale TV din piata, ce cuprinde: filme, documentare, stiri, muzica, sport, desene animate, divertisment etc, la preturi competitive. Abonatii serviciului de televiziune digitala beneficiaza de cea mai mare grila de baza cu peste 100 canale, precum si o variata oferta de pachete de programe tematice
Incepand cu 2015, NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de angajati profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Ca si angajator, NextGen Communications desfasoara frecvent campanii de recrutare, oferind locuri de munca in peste 20 de orase din tara.
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre serviciile noastre, angajari, magazine, va rugam sa accesati : http://www.next-gen.ro
Candidatul ideal
Cerinte:
· Experienta in lucrul cu clientii constituie un avantaj;
· Permis de conducere categoria B;
· Bune abilitati de negociere;
· Capacitate de organizare si atentie la detalii;
Descrierea jobului
Ai experienta in lucrul cu clientii si iti doresti sa incepi o cariera in vanzari?
Esti o persoara dinamica si iti place sa lucrezi pe teren?
Detii permis de conducere?
Suntem in cautarea unui Key Account Manager B2B in domeniul telecomunicatiilor.
Responsabilitati:
· Promovarea si vanzarea directa a serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale;
· Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
· Negocierea contractelor si asumarea responsabilitatii pentru realizarea corecta a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;
· Atragerea permanenta de noi clienti;
· Realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
· Intocmirea rapoartelor si statisticilor;
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.
Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.
Locaţia: Radauti, Pascani, Falticeni
FULL TIME/ SENIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI
Locatii disponibile: Bucuresti
Candidatul ideal: Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.
Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;
• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice
Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;
Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
• Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei. Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi. |
DESCRIERE
NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D!
Responsabilităţile importante:
· Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei;
· Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;
· Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;
· Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia.
Profilul candidatului:
· Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client;
· Fără limită de vârstă!
Oferta (bonusuri, beneficii):
· Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime.
· Posibilitatea de promovare;
· Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;
· Program flexibil;
· Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
Te asteptam in echipa noastra !
DESCRIERE
NextGen Communications isi doreste un coleg/a nou/a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D!
Responsabilităţile importante:
· Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei;
· Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;
· Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;
· Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia.
Profilul candidatului:
· Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client;
· Fără limită de vârstă!
Oferta (bonusuri, beneficii):
· Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime.
· Posibilitatea de promovare;
· Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;
· Program flexibil;
· Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
Te asteptam in echipa noastra !
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.