CARIERE
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
• Intocmeste registrul de casa in softul contabil;
• Intocmeste monetarul aferent soldului de casa, la sfarsitul zilei de lucru;
• Efectueaza operatiunile de casa prevazute de procedurile in vigoare;
• Intocmeste si inregistreaza in softul contabil deconturile de cheltuiesi si ordinele de deplasare cu respectarea procedurilor in vigoare;
• Se asigura de faptul ca documentele primite de la angajati sub forma de deconturi de cheltuieli si ordine de deplasare sunt corect, complet intocmite;
• Verifica zilnic in momentul primirii banilor de la casieri si incasatori de teren, borderourile intocmite de acestia cu chitantele anexate la borderouri si monetarul cu predarea banilor si de asemenea cu banii primiti;
• Intocmeste dispozitiile de plata si de incasare;
• Intocmeste foaia de varsamant si depune zilnic la banca in contul curent si sa inregistreze apoi in registrul de casa din softul contabil foile de varsamint aferente acestor depuneri zilnice;
Profilul candidatului:
• Studii superioare;
• Minim 3 ani experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii şi lucrul cu banii;
• Minim 3 ani experienţă în activităţi de vânzare a serviciilor;
• Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, Baze de date, Aplicaţii online şi Internet;
• Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
• Abilităţi de lucru cu cifre;
• Rezistenţa la stres şi activităţi repetitive;
• Persoana ordonată şi organizată;
• Orientare către detalii şi promptitudine în oferirea răspunsurilor;
• Orientare către client;
• Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in peste 30 de orase mari si peste 300 de localitati.
Compania apare in anul 2008 si face parte din grupul Orange Romania Communications, si a fost creata cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
astfel ca aceste elemente sunt printre factorii ce ne vor ajuta sa decidem in procesul de recrutare.
Responsabilităţile importante:
Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.
Profilul candidatului:
Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.
Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.
Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.
Candidatul ideal:
Nivel de studii: superioare
Experienţă:
în specialitate: minimum 5 ani
Cunoştinţe necesare:
-cunoştinţe foarte bune în domeniul administrative
-cunoştinţe PC: Cunoştinţe bune MS Office ;
-permis de conducere categoria B
Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :
-abilităţi de comunicare şi negociere;
-abilitati de coordonare
-spirit de observatie si abilitati de conducere
-organizare, atentie la detalii, hotarare
-rezistent la stres;
-ordonat, ferm, punctual;
DESCRIEREA JOBULUI
SCOP:
Titularul postului are rolul de a asigura coordonarea si funcţionarea în condiţii optime a tuturor activitatilor administrativ, responsabilului de exploatare a parcului auto, activitatea de telefonie mobila si fixa; organizarea si planificarea activitatii de curierat propriu precum si verificarea conformitatilor cantitatilor facturate de la furnizorii de servicii
CRITERII DE PERFORMANTA:
- Mentinerea cheltuielilor parcului auto, telefoniei si tuturor cheltuielilor administrative in sumele bugetate;
- Furnizarea rapoartelor administrative catre departamentele financiar si resurse umane in termenele stabilite de conducerea companiei;
- Coordonarea activitatii parcului auto respectand legislatia in vigoare si asigurand un flux constant; realizarea programarilor reparatiilor auto fara a afecta activitatea curenta din teritoriu;
- Rezultatele controalelor de specialitate –Parc auto, Administrative, Audit intern si extern;
RESPONSABILITATI:
-aprobarea solutiilor tehnice si a costurilor rezultate din acestea in relatia cu firma de administrarea a parcului auto in conformitate cu bugetul alocat si cu dispozitiile Directorului General al companiei;
-urmareste si aproba suplimentarea de carburanti;
-urmareste conformitatea facturilor, a termenelor de finalizare a lucrarilor de reparatii necesare precum si calitatea si garantiile acestora;
-raspunde de administrarea tuturor cladirilor ce sunt proprietate sau chirie in cadru Next-Gen;
-vizeaza plata facturilor pentru furnizorii de energie, carburanti, telefonie mobila, telefonie fixa si alti furnizori de servicii si materiale necesare bunei desfasurari a societatii.
-selecteaza si propune firmele prestatoare de servicii sau furnizoare de materiale necesare activitatii administrative a societatii.
-se asigura ca aprovizionarea cu apa, rechizite, telefoane sau alte obiecte si servicii necesare societatii sunt realizate la timp si in calitatea, termenele si cantitatea necesara bunei desfasurari a activitatii.
Beneficii:
Masina de serviciu
Telefon de serviciu
Servicii medicale Regina Maria/Medlife
Altele
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in peste 30 de orase mari si peste 300 de localitati.
Compania apare in anul 2008 si face parte din grupul Orange Romania Communications, si a fost creata cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Candidatul Ideal
Studii superioare in domeniul tehnic sau economic;
Cunostinte din domeniul Telecomunicatiilor, metodologii de bugetare;
Permis categoria B ;
Disponibilitate la deplasari in alte localitati/judete;
Experienta in management minim 3 ani;
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
Capacitate de planificare, organizare, coordonare si control;
Analizare, sintetizare, evaluare si interpretare de informatii;
Asumarea responsabilitatii, flexibilitate in gandire, eficienta;
Orientare catre atingerea rezultatelor;
Atitudine pozitiva, orientata catre client;
Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe
Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor
Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)
Constituie avantaj:
Experienta in domeniul telecom
Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management,
Descrierea jobului
Conduce activitatea sucursalei in vederea realizarii indicatorilor: abonati, venituri, costuri, Opex, Capex, EBITDA, ARPU, urmarind incadrarea cheltuielilor zonei in bugetul aprobat de conducerea companiei ;
Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale;
Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine;
Atingerea indicatorilor ca: gradul de acoperire cu servicii in teritoriul care se afla in coordonarea sa directa; timpul si procentul de inchidere a tichetelor; timpul si rata de livrare a serviciilor; rata de reziliere; rata de colectare debite, Mentine si creste potofoliul de clienti;
Analizeaza si evalueaza rezultatele operatiunilor, in mod regulat, urmarind indeplinirea indicilor de performanta;
Deleaga eficient, repartizeaza corect responsabilitatile intre subordonatii directi, se asigura ca acestia au inteles care sunt sarcinile care le revin si ii sprijina in realizarea lor ;
Urmareste indeplinirea planului de afaceri lunar si anual al sucursalei;
Gestioneaza proiecte desemnate de catre superiorul direct – Directorul Regional;
Reprezinta imaginea companiei in relatiile cu clientii;
Descrierea companiei
NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.
NextGen Communications, societate cu raspundere limitata detinuta in procent de 100% de Orange Romania Communications, a fost creată la sfârșitul anului 2008 cu scopul principal de a oferi o alternativa avantajoasa la ofertele principalilor jucatori de pe pietele locale, folosind totodata cele mai noi tehnologii in domeniu, permitand furnizarea de servicii competitive.
NextGen Communications ofera abonatilor sai cea mai avantajoasa si variata grila de canale TV din piata, ce cuprinde: filme, documentare, stiri, muzica, sport, desene animate, divertisment etc, la preturi competitive. Abonatii serviciului de televiziune digitala beneficiaza de cea mai mare grila de baza cu peste 100 canale, precum si o variata oferta de pachete de programe tematice
Incepand cu 2015, NextGen conecteaza peste jumatate de milion de locuinte, printr-o retea de ultima generatie, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie, prin intermediul celor 500 de angajati profesionisti ce asigura asistenta permanenta.
Ca si angajator, NextGen Communications desfasoara frecvent campanii de recrutare, oferind locuri de munca in peste 20 de orase din tara.
Daca doriti sa aflati mai multe informatii despre serviciile noastre, angajari, magazine, va rugam sa accesati : http://www.next-gen.ro