CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Inainte de a aplica te rugam sa consulti informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Coordonator Comercial Local

Locaţia: Fagaras


FULL TIME / SENIOR / TELECOMUNICAŢII

 

 Scop:

• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de prezenta pentru a atinge performanta individuala si a echipei.

 

Responsabilităţile importante:

• Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si se asigura ca toate problemele sesizate din punctele de lucru au fost solutionate sau escaladate la seful ierarhic superior.

• Stabileste saptamanal modul in care reprezentantii din Punctele Comerciale de prezenta sunt distribuiti in punctele de lucru, se asigura ca acestia respecta programul de lucru/ pauze.

• Ajuta si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta pentru a putea rezolva corespunzator sesiunile de comunicare cu clientii si pentru a atinge maximum de performanta calitativa si cantitativa.

• Monitorizeaza/asista sesiunile de comunicare ale Responsabililor Comercial, pentru a putea oferi recomandari legate de performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare ale acestora.

• Motiveaza pozitiv si ofera recomandari, intr-un mod constructiv, catre Responsabili Comerciali. Identifica necesitatile de instruire ale acestora.

• Instiinteaza si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta in legatura cu toate deciziile, strategiile noi, procedurile si regulile companiei si se asigura ca acestea sunt puse in practica.

• Implementeaza si urmareste desfasurarea tuturor actiunilor de promovare servicii in cadrul Punctelor Comerciale de prezenta. • Identifica neregulile in activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si ia masuri corective si preventive in legatura cu aceste aspecte.

• Actioneaza ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a imbunatati procesul de comunicare/solutionare probleme. Comunica eficient, intr-un limbaj profesional in relatia cu acestea.

• Intocmeste rapoarte catre sefii ierarhici si se asigura ca datele folosite sunt conforme cu realitatea.

• Urmareste aprovizionarea Punctelor Comerciale de Prezenta cu toate formularele, documentele tipizate si materialele de promovare necesare.

• Se asigura ca sunt afisate in punctele de prezenta informatii actualizate legate de serviciile si conditiile contractuale.

• Propune masuri de imbunatatire a activitatii angajatilor din punctele de prezenta, si le implementeaza pe cele aprobate de catre seful ierarhic superior si Managerul Puncte Comerciale de Prezenta.

• Raspunde de legalitatea, corectitudinea, calitatea şi termenele de executie a lucrarilor din sfera sa de atributii.

• Raspunde pentru respectarea prevederilor legale cu privire la activitatea ce o desfasoara in cadrul Departamentului Puncte Comerciale de Prezenta, pentru confidentialitatea asupra datelor si lucrarilor pe care le executa.

  

Cerinte:

• Studii superioare

• Experienta in departamente care interactioneaza cu clientii, intr-un mediu orientat spre clienti.

• Experienta in coordonarea unei echipe.

• Experienta in activitati de vanzare servicii.

• Experienta in vanzari

• Cunostinte utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, internet

• Adaptabil la schimbare si putere de a rezolva un volum mare de munca.

• Managementul timpului si incadrarea in termene limita.

• Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala.

• Rezistenta la stres, abilitatea de a face fata in situatii de criza.

• Atitudine orientata catre client.

• Atitudine pozitiva.

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.rosalvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

 


Anunțul este valabil 30 de zile de la data start.
Programator PHP, Python, JavaScript
Descrierea pozitiei si a activitatii:


Veti face parte dintr-o echipa agila ce opereaza reteaua core de date pentru furnizarea serviciilor de internet, voce si televiziune catre clienti.

 

Activitatea reprezinta dezvoltarea de software pentru imbunatatirea si automatizarea gestionarii serviciilor si echipamentelor din reteaua de date, retea alcatuita din routere Cisco/Huawei, servere Ubuntu Linux, echipamente GPON, Zyxel.

 

Oferim un mod de lucru deschis si informal, dezvoltare profesionala intr-o echipa inter-functionala (NOC, IT, dezvoltare software, securitate) si oportunitatea de a interactiunea cu o gama variata de echipamente si tehnologii din domeniul IT (routere Cisco/Huawei, servere Linux/Windows, virtualizare, storage-uri etc).

 

Cerinte:

            Dezvoltarea, mentenanta si testarea in urmatoarele limbaje de programare:

            - PHP, Python, JavaScript, Laravel PHP Framework, MySQL

 

            Deployment automatizat al aplicatiilor utilizand:

            - GIT, Ansible, Docker, CI/CD

            

Beneficii:

- transport intern de la Piata Victoriei la sediul din Baneasa

- tickete de masa

- pachet servicii medicale private pentru angajat si familie in parteneriat cu MedLife, Regina Maria

- discount-uri: sali de gimnastica, servicii medicale, diversi comercianti


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.


Senior Network Engineer

Descrierea pozitiei si a activitatii:

Veti face parte dintr-o echipa agila ce opereaza reteaua core de date pentru furnizarea serviciilor de internet, voce si televiziune catre clienti.

 

Activitatile includ proiectarea serviciilor si a retelei, imbunatatirea sistemelor actuale prin automatizarea acestora, depanarea si rezolvarea problemelor aparute in reteaua de core.

 

Oferim un mod de lucru deschis si informal, dezvoltare profesionala intr-o echipa inter-functionala (NOC, IT, dezvoltare software, securitate) si interactiunea cu o gama variata de echipamente si tehnologii din domeniul IT (routere Cisco/Huawei, servere Linux/Windows, virtualizare, storage-uri etc).

 

Cerinte:

            Cunostinte despre functionarea retelelor Ethernet, TCP/IP.

            Experienta cu urmatoarele protocoale pe echipamentele Cisco: BGP, OSPF, TCP/IP, MSTP, LACP, 802.1Q

            Configurare si intretinere servere Ubuntu Linux.

            Bash scripting, Python.

            Disponibilitatea de a lucra on-call (in ture).

 

Beneficii:

- transport intern de la Piata Victoriei la sediul din Baneasa

- tickete de masa

- pachet servicii medicale private pentru angajat si familie in parteneriat cu MedLife, Regina Maria

- discount-uri sali de gimnastica, servicii medicale, comercianti


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.


BUSINESS ANALIST EXPERT

SCOP:Elaborarea rapoartelor operationale si de business pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme ale companiei si realizarea unor analize privind evolutia parametrilor operationali si a indicatorilor de performanta definiti la nivelul companiei.

 

RESPONSABILITATI:

·          Colectarea si prelucrarea datelor in scopul elaborarii unor rapoarte periodice, prestabilite.

·          Elaborarea unor analize de evolutie a datelor referitoare la: standardele de performanta operationala, numarul de clienti si servicii, nivelul veniturilor si cheltuielilor, parametrii de calitate a serviciilor, etc.

·          Oferirea de suport structurilor organizationale implicate in elaborarea Planului anual de afaceri, in sensul: setarii cadrului de colectare informatii, oferirii informatiilor istorice pe linii de buget, centralizarii si prelucrarii informatiilor colectate.

·         Identificarea la nivelul organizatiei a noilor necesitati in ceea ce priveste analizele indicatorilor de business, plecand de la acestea dezvoltarea unor noi modele de rapoarte si analize. Comunicarea cu utilizatorii finali privind rezultatele si impactul acestora.

·          Participarea activa la dezvoltarea solutiilor actuale de prelucrare a datelor si raportare in scopul imbunatatirii calitatii si timpilor de realizare a analizelor, prin utilizarea metodelor de statistica matematica, implementarea unor noi instrumente de colectare si analiza date.

 

CERINTE:

·        Studii universitare economice/tehnice finalizate 

·        Cunostinte solide privind lucrul cu baze de date relationale: MsSQL Server, MySQL

·        Nivel avansat de cunoastere a MS Word, Excel, PowerPoint, Acces si Visual Basic 

·        Expertiza tehnica anterioara in domeniile: analizei si prelucrarii datelor (domeniu comercial, domeniu financiar)

·        Experienta in lucrul cu sisteme de raportare si business intelligence 

·        Gandire analitica si sintetica

·        Atentie la detalii

·        Orientare catre rezultate

 

ANALIST RAPORTARE PERFORMANTA OPERATIONALA SENIOR

SCOP:Elaborarea rapoartelor operationale si de business pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme ale companiei si realizarea unor analize privind evolutia parametrilor operationali si a indicatorilor de performanta definiti la nivelul companiei.

 

RESPONSABILITATI:

•  Colectarea si prelucrarea datelor in scopul elaborarii unor rapoarte periodice, prestabilite.
• Elaborarea unor analize de evolutie a datelor referitoare la: standardele de performanta operationala, numarul de clienti si servicii, nivelul veniturilor si cheltuielilor, parametrii de calitate a serviciilor, etc.
• Oferirea de suport structurilor organizationale implicate in elaborarea Planului anual de afaceri, in sensul: setarii cadrului de colectare informatii, oferirii informatiilor istorice pe linii de buget, centralizarii si prelucrarii informatiilor colectate.
• Identificarea la nivelul organizatiei a noilor necesitati in ceea ce priveste analizele indicatorilor de business, plecand de la acestea dezvoltarea unor noi modele de rapoarte si analize. Comunicarea cu utilizatorii finali privind rezultatele si impactul acestora.
• Participarea activa la dezvoltarea solutiilor actuale de prelucrare a datelor si raportare in scopul imbunatatirii calitatii si timpilor de realizare a analizelor, prin utilizarea metodelor de statistica matematica, implementarea unor noi instrumente de colectare si analiza date.

 

CERINTE:
•  Studii universitare economice/tehnice finalizate

• Nivel avansat de cunoastere a MS Excel, PowerPoint, Acces si Visual Basic.
•  Expertiza tehnica anterioara in domeniile: analizei si prelucrarii datelor (domeniu comercial, domeniu financiar), utilizarea metodelor de statistica matematica
•  Experienta in lucrul cu sisteme de raportare si business intelligence constituie un avantaj
•  Gandire analitica si sintetica
•  Atentie la detalii
•  Orientare catre rezultate



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Sales support specialist B2B

Locatii: Bucuresti, Cluj 

Responsabilitatile si Atributiunile postului

 

·        capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;
·        personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
·        Facilitati de exprimare verbala si scrisa
·        Abilitati de comunicare si negociere


Abilitati:
Abilitati excelente de comunicare si persuasiune.
Calmitate, rabdare si atentie la detalii, analiza si deductie logica.
Rigurozitate si corectitudine.
Capacitate de culegere si sinteza informatii, de identificare si solutionare a problemelor.
Rezistenta la stres si activitati repetititive.
Persoana ordonata si organizata.
Rigurozitate si corectitudine in indeplinirea atributiilor.
Respectarea si incadrarea in termenele stabilite.
Prezenta placuta, tonalitate si exprimare calda si politicoasa.
Orientare catre detalii si promptitudine in oferirea raspunsurilor.
Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii.
Descrierea jobului
Responsabilitatile si Atributiunile postului
Preia si verifica documente clientilor Corporate primite spre operare.
Opereaza in soft-ul specializat documentele corect intocmite. Pastreaza o evidenta zilnica a documentelor preluate spre operare, precum si a documentelor returnate, in conformitate cu procedurile interne.
Verifica corectitudinea completarii acestora si returneaza catre expeditor documentele, incorecte/incomplete.
Verifica corectitudinea adresei de instalare pentru serviciile contractate (zona de acoperire).
Opereaza in soft-ul specializat documentele corect intocmite (elemente contract, servicii contractate).
Pastreaza o evidenta zilnica a documentelor preluate spre operare, precum si a documentelor returnate, in conformitate cu procedurile interne. Inregistrează Contractele Clientilor in registrul de contracte al Companiei și arhivează documentele în arhiva electronica.
Monitorizeaza solutionarea ticketelor de instalare in termenii si conditiile stabilite in procedurile interne de lucru.
Asigura fluxul de deschidere al tiketelor aferente emiterii si transmiterii facturilor catre clientii Companiei, colaborand cu departamentul Facturare – Colectare al Companiei.
Urmarirea rezolvarii in timp util a sesizarilor clientilor (prin intermendiul aplicatiei Nextgen de gestiune a clientilor).
Intocmeste rapoarte de activitate la intervalele de timp stabilite prin procedurile interne sau la solicitarea superiorilor directi, ori de cate ori este necesar.
  Proceseaza conform graficului de derulare al licitatiilor, ofertele comerciale si faciliteaza colectarea  evaluarilor tehnice
 - transmitere Cerere de oferta la Wholesales pentru fiecare serviciu din oferta mapata
- follow up zilnic pe Wholesales pentru: trimiterea ofertei si completarea cu informatii acolo unde  
  este necesar
- Intocmirea si analizarea Bussines Case-ului
- prezentare costuri/solutie
- Pregatire documentatie participare licitatie:
- completare declaratii, draft contract
- completare contracte personalizate in functie de oferta comerciala
- intocmire prezentari power point documentatie privind serviciile care se vor furniza
-Gestiunea si urmarirea contractelor corporate
 



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Sef Casierie Centrala

DIRECŢIA OPERAȚIUNI 

Locaţia: Fagaras

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Intocmeste registrul de casa in softul contabil;

·         Intocmeste monetarul aferent soldului de casa, la sfarsitul zilei de lucru;

·         Efectueaza operatiunile de casa prevazute de procedurile in vigoare;

·         Intocmeste si inregistreaza in softul contabil deconturile de cheltuiesi si ordinele de deplasare cu respectarea procedurilor in vigoare;

·         Se asigura de faptul ca documentele primite de la angajati sub forma de deconturi de cheltuieli si ordine de deplasare sunt corect, complet intocmite;

·         Verifica zilnic in momentul primirii banilor de la casieri si incasatori de teren, borderourile intocmite de acestia cu chitantele anexate la borderouri si monetarul cu predarea banilor si de asemenea cu banii primiti;

·         Intocmeste dispozitiile de plata si de incasare;

·         Intocmeste foaia de varsamant si depune zilnic la banca in contul curent si sa inregistreze apoi in registrul de casa din softul contabil foile de varsamint aferente acestor depuneri zilnice;

 

 

Profilul candidatului:

 

·         Studii superioare;

·         Minim 3 ani experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii şi lucrul cu banii;

·         Minim 3 ani experienţă în activităţi de vânzare a serviciilor;

·         Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, Baze de date, Aplicaţii online şi Internet;

·         Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;

·         Abilităţi de lucru cu cifre;

·         Rezistenţa la stres şi activităţi repetitive;

·         Persoana ordonată şi organizată;

·         Orientare către detalii şi promptitudine în oferirea răspunsurilor;

·         Orientare către client;

·         Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician telecomunicatii Mangalia, Targu Frumos, Sascut, Fagaras, Mioveni, Slobozia, Urziceni

Locatii disponibile: Mangalia, Targu Frumos, Sascut, Fagaras, Mioveni, Slobozia, Urziceni

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.