CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
DIRECTOR REGIONAL VANZARI BUSINESS MUNTENIA

NEXTGEN communications este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.

Directorul regional coordoneaza activitatea echipei de vanzari business a companiei pe zona de Sud a Romaniei, preponderant in Muntenia. Mentine relatiile comerciale intre clienti si companie, implicandu-se, de asemenea in atingerea obiectivelor de vanzari ale intregii echipe.


Responsabilitati:

Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al echipei de vanzari business

Mentine si creste potofoliul de clienti business

Urmareste indeplinirea obiectivelor de vanzari business

Reprezinta compania in relatia cu autoritatile contractante din regiune in urma licitatiilor publice

 

Cerinte:

Studii superioare

Permis categoria B

Disponibilitate la deplasari minim 50%

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere

Atitudine pozitiva, orientata catre client

Experienta in vanzari clienti persoane juridice minim 2 ani

Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe minim 2 ani

Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor

Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

Foarte bune cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

Experienta in vanzari bussines telecom

Cursuri/Specializari in management

Cursuri/Specializari in negociere si vanzare


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

MANAGER EXECUTIV LOCAL - Sucursala BUCUREȘTI


Locaţia: BUCUREȘTI

  



NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania

Responsabilitati:

-        Coordoneaza activitatea sucursalei, in conformitate cu strategia de business a companiei

-        Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale

-        Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine

-        Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie

-        Mentine si creste potofoliul de clienti

-        Urmareste indeplinirea planului de afaceri lunar si anual al sucursalei

Cerinte:

-        Studii superioare in domeniul tehnic sau economic

-        Permis categoria B

-        Experienta in management minim 5 ani

-        Foarte bune abilitati de comunicare si negociere

-        Atitudine pozitiva, orientata catre client

-        Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-        Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor

-        Experienta de lucru cu bugete de venituri si cheltuieli

-        Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-        Bune cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-        Experienta in domeniul telecom

-        Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management,

 


Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul la cariere@next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei_locatia_ nume prenume candidat.doc


Manager echipa vanzari
locatii disponibile: Falticeni, Radauti

Next Gen Communications este un important furnizor de servicii de internet, televiziune si telefonie in Romania asigurand servicii atat pentru piata de rezidential cat si business.
Echipa Next Gen , isi doreste un nou coleg care sa ne sustina in actiunile noastre in ceea ne priveste managementul echipelor de vanzari directe din localitatile Radauti si Falticeni.
Credem ca o experienta pe masura, optimism si atitudine proactiva impreuna cu suportul si experienta echipei noastre, va pot pune in valoare calitatile in cadrul companiei noastre.
Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam.

Responsabilitati:
- Realizarea obiectivele de vanzari lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
- Recrutarea si formarea echipelor de vanzari atat la nivel local;
- Evaluarea in mod continuu a performantei echipei de vanzari;
- Se implica in mod direct in prin actiuni de coaching si training specifice pentru cresterea performatei echipei de vanzari;
- Planifica actiunile de vanzari si monitorizeaza rezultatele in mod continuu;
- Analizeaza in mod continuu realizarile echipei si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului la nivel local;

Constituie un avantaj:
- Experienta in domeniul telecom
- Studii superioare in domeniul comercial/economic sau marketing

Oferim:
- Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
- Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara/trimestriala in functie de performanta proiectelor stabilite).

Candidatul ideal

- Experienta in coordonare de echipe de minim un 1an;
- Experienta in vanzari directe minim 2 ani;
- Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii
- Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare
- Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
- Permis de conducere obligatoriu - cat. B;
- Studii superioare;
- Disponibilitate la program prelungit

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul la cariere@next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei_locatia_ nume prenume candidat.doc
Inginer NOC monitorizare

Locaţia: BUCUREŞTI

FULL TIME / JUNIOR / TELECOMUNICAŢII 


Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare. 

Persoana pe care o cautam pentru pozitia de Inginer NOC Monitorizare va avea urmatoarele atributii:
- Monitorizeaza retelele interne folosind aplicatii informatice dedicate
Identifica avariile si natura/extinderea serviciilor afectate
- Ofera suport celorlalte departamente locale (informatii sau configurari de baza)
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vedea rezolvarii avariilor
- Completeaza rapoarte lunare privind avariile si lucrarile programate, conform procedurilor interne
- Contribuie cu sugestii la imbunatatirea sistemelor de monitorizare interna

Responsabilitati
- identificarea si anuntul avariilor catre departamentele competente de rezolvarea acestora
- crearea si gestionarea tichetelor de avarii/lucrari
- completarea si transmiterea rapoartelor privind avariile

Iar cerintele noastre sunt:
- Cunostintele si experienta cu echipamente Cisco si functiile de baza ale acestora
- Cunostinte despre configurare echipamentelor de retea intermediare folosind CLI
- Capacitate de analiza si depanare a problemelor din retea si identicarea cauzei
- Cunostinte despre comunicatiile de date TCP/IP
- Ceritificarile Cisco reprezinta un avantaj
- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj
- Disponibilitatea de a lucra in ture

Suntem nerabdatori sa ne cunoastem si sa lucram impreuna!

 


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

 




Responsabil Comercial
Locatii disponibile:Slobozia, Tulcea, Puchenii Mari,Odorheiu Secuiesc

Ne dorim un coleg/a nou/a in echipa Nextgen Communications , prin urmare ne-am hotarat sa-l/s-o cautam.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
astfel ca aceste elemente sunt printre factorii ce ne vor ajuta sa decidem in procesul de recrutare.


Responsabilităţile importante:


Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.


Profilul candidatului:


Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.

 

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



DISPECER SERVICII TELECOMUNICATII

DIRECŢIA OPERAȚIUNI

Locaţia: Giurgiu

 

FULL TIME / SENIOR / TELECOMUNICAŢII – CATV & INTERNET

• Transmite sesizarile catre echipele mobile si monitorizeaza modul de rezolvare a acestor sesizari; 
• Furnizeaza informatiile privind serviciile actuale ale companiei si/sau partenerilor acesteia la cererea abonatului
• Informeaza sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate
• Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa si a echipelor de pe teren.
• Preia ticketele de service
• Analizeaza si aloca tickete dupa caz, echipelor de service si/sau Administratorilor de retea
• Escaladeaza problemele clasificate catre departamentele de suport centrale
• Programeaza interventiile cu clientii pentru service
• Se asigura de rezolvarea problemelor si raporteaza neregulile catre Coordonatorul Tehnic Local


Cerinte


• Cunoasterea unui editor de text (Word); operarea cu o baza de date (Excel);
• Cunostinte navigare Internet, setare conexiuni;
• Studii medii in domeniul tehnic
• Cunoasterea unei limbi straine (engleza mediu);
• Orientare catre atingerea rezultatelor asteptate de managementul societatii
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul lacariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

 

 



Administrator de sistem

DIRECŢIA OPERAȚIUNI

Locaţia: Bucuresti

FULL TIME / SENIOR / TELECOMUNICAŢII – CATV & INTERNET


Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare. 

Persoana pe care o cautam pentru pozitia de Network administrator va avea urmatoarele atributii:
- Configureaza si administreaza echipamentele/serviciile din reteaua locala
- Investigheaza si rezolva problemele reclamate de catre clienti
- Gestioneaza ticketelor clientilor
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vedea rezolvarii avariilor

Responsabilitati:
- Verificarea si rezolvarea problemelor reclamate de catre clienti
- Configurarea echipamentelor si asigura mentenanta acestora
- Configurarea serviciilor oferite clientilor

Iar cerintele noastre sunt:
- Cunostintele avansate si experienta cu echipamente Cisco si servere Linux
- Cunostinte avansate routing (rutare statica, OSPF, BGP)
- Cunostinte avansate switching (VLAN, RSTP)
- Cunostinte avansate administrare server cPanel
- Cunostinte medii de scripting (bash)
- Capacitate de analizare, depanare a problemelor din retea si identificarea cauzei
- Disponibilitatea de a lucra in ture


Suntem nerabdatori sa ne cunoastem si sa lucram impreuna!


                                           

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul la cariere@next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei_locatia_ nume prenume candidat.doc




Contabil

Locaţia: Bucuresti

FULL TIME/ SENIOR / TELECOMUNICAŢII – Financiar


 




Cerintele postului contabil :

-         efectuarea operatiunilor bancare si de casierie la sediul central/puncte de lucru: gestionare proces import propuneri plati

din softul contabil pe portalul bancilor/pe suport hartie dupa caz; schimburi valutare, instrumente de plata

-         gestioneaza relatia cu bancile: contracte, specimene semnaturi, inchidere si deschidere conturi, depunere imputerniciri,

implementare softuri bancare , derulare proceduri de obtinere a scrisorilor de garantie bancara etc

-         inregistrarea de facturi in softul contabil; urmarirea inchiderii  acceptantelor lunare/ receptiilor cu facturile conform politicilor

interne si contractelor active

-         intocmeste procese si instructiuni de lucru specific

-         intocmirea lunara de provizioane aferente stocurilor si de analize pentru stocurile fara miscare

-         intocmeste diverse rapoarte, fise analitice, statistici primare pe subiectele de care se ocupa

-         urmareste evidenta stocurilor primite in custodie de la terti si date in custodie si realizarea de reconcilieri periodice si

rezolvarea diferentelor prin emiterea de facturi

-         organizeaza scaderea lunara a gestiunii pentru marfurile vandute/alte situatii

-         analiza lunara a reperelor din gestiunile tehnicienilor ( consumuri, stocuri fara miscare etc) si propunerea de masuri

-         participa la inventarierea anuala a patrimoniului si la auditul extern si intern

-         administreaza softul contabil din punct de vedere cataloage/depozite/articole/proiecte/destinatii de consum/procese/

purtatori; realizeaza reconcilieri periodice de cataloage articole din softul contabil cu alte softuri/baze de date din companie

-         verificarea registrelor de casa de la punctele de lucru si a operatiunilor de gestiune

-         acordare asistenta gestionari si casieri pentru arhivare si operare

Abilitati:

-        studii superioare financiar-contabile absolvite

-        minim 2 ani experienta in domeniul financiar-contabil sau un post similar

-        cunostinte bune PC, MS Office ( Word, Excel )

-        cunostinte operare multicash internet banking-nivel avansat

-        persoana logica, serioasa, ordonata, dinamica

-        atitudine pozitiva, orientare spre detaliu si analiza

-        cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romane

-        abilitati comunicare si relationare; capacitate lucru in echipa

-        flexibilitate, adaptabilitate

-        experienta in utilizare programe informatice/aplicatii contabile

-        abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe

-        abilitati de organizare si planificare, proactivitate


 


 

 





Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Manager coordonator vanzari

Locatii disponibile: Mangalia, Constanta


Nextgen este un important furnizor de internet, televiziune si telefonie in Romania, cu o retea performanta in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale, asigurand servicii atat pentru segmentul rezidential cat si pentru segmentul business.

Cautam un coleg nou in echipa de vanzari din Bucurestij!

Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam in echipa noastra.

Responsabilitati:

-          Recruteaza, instruieste si motiveaza echipa de vanzari locale

-          Evalueaza periodic performanta echipei de vanzari locale

-          Incurajeaza proactivitatea si creativitatea echipei de vanzari pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor si cresterea vanzarilor

-          Asigura coaching si training in functie de necesitatile de dezvoltare ale personalului comercial si de vanzari

-          Stabileste obiectivele de vanzari ale echipei de vanzari si se implica in atingerea acestora

-          Atinge si depaseste obiectivele lunare ale sucursalei

-          Planifica zonele si actiunile de vanzare monitorizand rezultatele

-          Implementeaza in mod eficient politicile comerciale si de vanzare stabilite de companie

-          Este responsabil pentru cantitatea si calitatea proceselor de vanzare

 

Cerinte:

-          Permis de conducere obligatoriu - cat. B

-          Studii medii/superioare

-          Experienta in vanzari directe minim 2 ani

-          Disponibilitate la program prelungit (seara si in weekend)

-          Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint

-          Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii

-          Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare

 

Constituie un avantaj:

-          Experienta in telecom

-          Experienta in coordonarea de echipe de vanzari

-          Experienta in training si/sau coacing personal

 

 

Oferim:

-          Dezvoltare profesionala, training-uri profesionale și posibilitate de promovare in cadrul companiei.

-          Lucru dinamic intr-o echipă profesionista

-          Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara)

-          Masina de serviciu, telefon și laptop.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Key account manager B2B-Telecomunicatii
Tulcea,Mangalia, Zalau

Descrierea jobului
Ai experienta in lucrul cu clientii si iti doresti sa incepi o cariera in vanzari?
Esti o persoara dinamica si iti place sa lucrezi pe teren?
Detii permis de conducere?
Suntem in cautarea unui Key Account Manager B2B in domeniul telecomunicatiilor.

Responsabilitati:
· Promovarea si vanzarea directa a serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale;
· Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
· Negocierea contractelor si asumarea responsabilitatii pentru realizarea corecta a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;
· Atragerea permanenta de noi clienti;
· Realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
· Intocmirea rapoartelor si statisticilor;
Candidatul ideal
Cerinte:
· Experienta in lucrul cu clientii constituie un avantaj;
· Permis de conducere categoria B;
· Bune abilitati de negociere;
· Capacitate de organizare si atentie la detalii;

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Manager proiect Vanzari
Locatii disponibile: Tulcea, Mangalia, Tecuci

Descrierea jobului

Companie de telecomunicatii cautam coleg care sa coordoneze eficient activitatile din cadrul proiectelor de vanzari în vederea atingerii obiectivelor stabilite.

Responsabilitati:
- Coordonează activităţile din cadrul proiectului
- Gestioneaza si coordoneaza activitatea de planificare si control.
- Organizarea și planificarea proiectului
- Alocarea şi monitorizarea resurselor. Definirea sarcinilor de lucru pentru fiecare membru al echipei
- Respectarea constrângerilor legate de timp, buget și calitate în cadrul proiectelor
- Realizarea monitorizării post-proiect
- Monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse.
- Asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente implicate
- Realizeaza obiectivele lunare si trimestriale de vanzari stabilite pe latura de proiecte.
- Prospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti si actualizeaza baza de date
- Monitorizeaza si analizeaza concurenta

Oferim:
- Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
- Pachet salarial atractiv (salariu fix plus bonusuri )
- Masina de serviciu, telefon și laptop.

Candidatul ideal

- Studii superioare finalizate
- Experienta in vanzari minim 4 ani
- Disponibilitate la deplasari 90% din timp
- Disponibilitate la program prelungit
- Foarte bune cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare
- Permis de conducere - cat. B


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Coordonator tehnic

Locatii disponibile: Targu Jiu


NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.

NEXTGEN furnizeaza servicii in jud. Gorj, atat in zona urbana, respectiv Tg Jiu, Bumbesti Jiu, Targu Carbunesti cat si in zona rurala.

Responsabilitati:

-         Coordoneaza activitatea departamentului tehnic, respectiv a echipelor de instalare, service si suport local,

-         Se asigura ca, furnizarea serviciilor catre clientii companiei sunt de foarte buna calitate,

-         Se asigura de respectarea termenelor de service si instalare, agreate cu clientii companiei,

-         Se asigura de buna functionare a statiei tv (head-end),

-         Efectueaza periodic masuratori cu aparatura specifica a headend-ului si a retelei  pentru identificarea si remedierea defectiunilor,

-         Analizeaza stocurile, urmareste consumurile de materiale in retea si initiaza cereri pentru aprovizionare,

-         Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine,

-         Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control pentru departamentul tehnic, stabilite de catre companie,

Cerinte:

-         Studii superioare in domeniul tehnic

-         Permis categoria B

-         Cunostiinte CATV:

·        Transmisie analogica (masurare nivel, raport C/N, raport A/V, Hum)

·        Transmisie digitala (DVB-C /DVB-S– masurare nivel, MER, BER)

-         Cunostinte despre tipuri de retele – HFC, FTTB, FTTH, Metro Ethernet.

-         Cunostiinte INTERNET: ip, tipuri de echipamente

-         Foarte bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva orientata catre client

-         Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-         Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-         Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-         Experienta in domeniul telecom

-         Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician telecomunicatii

Locatii disponibile: Slobozia, Targu Jiu, Mioveni, Giurgiu, Puchenii Mari, Bucuresti, Cluj, Tulcea, Floresti

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Consultant zonal vanzari B2B

Locatii disponibile: Campina, Targoviste, Mioveni, Giurgiu, Slobozia, Urziceni, Targoviste

Candidatul ideal

Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea desfasurarii proiectelor de vanzare a solutiilor de telecomunicatii specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la client in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii si activarii contractelor semnate, in acord cu cerintele si standardele agreate cu clientii;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Realizarea rapoartelor de activitate in ceea ce priveste discutiile initiate si evolutia lor, contractele semnate si activate si proiectele aflate in desfasurare;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii, in zona de responsabilitate, precum si a actiunilor competitiei si asigurarea pozitionarii eficiente a ofertei NextGen Communications in demersurile de vanzare.
• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice

Oferim:
• Pachet fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei.



Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B, fara incidente in ultimul an.
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
• Experienta anterioara in vanzarea de servicii de telecomunicatii reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea limbii engleze – cel putin la nivel mediu;
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Orientare catre client;
• Orientare catre atingerea rezultatelor;
• Foarte bune abilitati de interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati de Negociere;
• Rezolvarea problemelor;
• Planificarea activitatii;


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

DIRECTOR REGIONAL VANZARI - Moldova si Dobrogea
     Locatii disponbile: Tulcea, Mangalia, Buhusi

Suntem o companie dinamica, ce activam pe domeniul servicii de comunicatii si avem nevoie de un nou coleg care sa ne sustina in actiunile noastre in ceea ce priveste managementul echipelor de vanzari din Zona Moldova si Dobrogea.
Credem ca o experienta pe masura, optimism si atitudine proactiva impreuna cu suportul si experienta echipei noastre, va pot pune in valoare calitatile in cadrul companiei noastre.
Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam.

Descrierea jobului



Responsabilitati:
- Implementarea politicilor de business si comerciale ale companie la nivel regional;
- Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a business-ului in pietele in care compania activeaza;
- Realizarea obiectivele de vanzari lunare, trimestriale si anuale stabilite de conducerea companiei;
- Recrutarea si formarea echipelor de vanzari atat la nivel regional cat si local;
- Evaluarea in mod continuu a performantei echipelor de vanzari locale;
- Se implica in mod direct in prin actiuni de coaching si training specifice pentru cresterea performantei echipelor de vanzari locale;
- Asigura atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ realizarea proceselor de vanzare conform obiectivelor;
- Incurajeaza proactivitatea si creativitatea echipelor de vanzari pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor si cresterea vanzarilor
- Planifica actiunile de vanzari si monitorizeaza rezultatele in mod continuu;
- Analizeaza periodic realizarile echipei la nivel regional si propune noi actiuni si proiecte in vederea cresterii business-ului;
- Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne

Candidatul ideal

- Experienta in coordonare de echipe de minim un 1an;
- Experienta in vanzari directe minim 2 ani;
- Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii
- Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare
- Cunostinte PC: Excel, Word, PowerPoint
- Disponibilitate de minim 80 % la deplasari ;
- Permis de conducere obligatoriu - cat. B;
- Studii superioare;
- Disponibilitate la program prelungit;
Constituie un avantaj:

- Experienta in domeniul telecom
- Experienta in training si/sau coaching personal
- Studii superioare in domeniul comercial/economic sau marketing

Oferim:

- Training și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
- Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara/trimestriala in functie de performanta proiectelor stabilite).
- Masina de serviciu, telefon și laptop.

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Coordonator vanzari
Locatii disponbile: Mioveni, Bucuresti

Nextgen este un important furnizor de internet, televiziune si telefonie in Romania, cu o retea performanta in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale, asigurand servicii atat pentru segmentul rezidential cat si pentru segmentul business.
Cautam un coleg nou in echipa de vanzari pentru orasul Mioveni!
Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam in echipa noastra.

Candidatul ideal

- Permis de conducere obligatoriu - cat. B
- Studii medii/superioare
- Experienta in vanzari directe minim 2 ani
- Disponibilitate la program prelungit (seara si in weekend)
- Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
- Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii
- Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare

Descrierea jobului


Responsabilitati:
- Recruteaza, instruieste si motiveaza echipa de vanzari locale
- Evalueaza periodic performanta echipei de vanzari locale
- Incurajeaza proactivitatea si creativitatea echipei de vanzari pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor si cresterea vanzarilor
- Stabileste obiectivele de vanzari ale echipei de vanzari si se implica in atingerea acestora
- Atinge si depaseste obiectivele lunare ale sucursalei
- Planifica zonele si actiunile de vanzare monitorizand rezultatele
- Implementeaza in mod eficient politicile comerciale si de vanzare stabilite de companie
- Este responsabil pentru cantitatea si calitatea proceselor de vanzare
Constituie un avantaj:
- Experienta in telecom
- Experienta in coordonarea de echipe de vanzari
- Experienta in training si/sau coacing personal

Oferim:
- Dezvoltare profesionala, training-uri profesionale și posibilitate de promovare in cadrul companiei.
- Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
- Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara)


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

SUPORT RELATII CLIENTI via e-mail

DIVIZIA RELATII CLIENTI

Locaţia: BUCURESTI

FULL TIME/ JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

 

Responsabilitati:

 

-          Preia, investigheaza si face toate demersurile, conform procedurilor de lucru, in vederea solutionarii solicitarilor primite din partea clientilor companiei prin intermediul canalelor alternative: e-mail, posta, fax, Contul Meu, optiunea Contacteaza-ne din cadrul site-ului oficial al companiei;

 

-          Contacteaza clientii in vederea obtinerii informatiilor necesare solutionarii solicitarilor depuse de acestia;

 

-          Opereaza cu acuratete, in conditiile si la termenele stabilite in procedurile de lucru, documentele, respectiv efectueaza corectiile necesare pentru solutionarea sesizarilor/reclamatiilor;

 

-          Interactioneaza cu structurile interne ale companiei in vederea solutionarii solicitarilor, respectiv transmite catre client un e-mail cu informatiile necesare, puctual pentru fiecare situatia intalnita;

 

-          Desfasoara activitati specifice campaniilor de promovare Contul Meu: e-mail, contactare telefonica, operare in baza de date etc.;

 

-          Intocmeste si transmite rapoarte specifice activitatii de Relatii Clienti  - Canale Alternative catre managementul companiei.

 

 

Cerinte

 

-          Studii: medii (diploma de bacalaureat), studiile superioare reprezinta un avantaj;

-          Cunostinte de operare PC: Windows, MS Office, Aplicatii online si Internet;

-          Aptitudini de invatare continua, flexibilitate si deschidere la nou;

-          Bune abilitati de comunicare verbala si in scris (cunostinte avansate de gramatica a limbii romane);

-          Persuasiune

-          Atentie concentrata si distributiva, spirit organizatoric, meticulozitate;

-          Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activitati repetitive;

-          Orientare catre client.


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.