CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Contabil
  •    Cerintele postului contabil :

    -  efectuarea operatiunilor bancare/ relatia cu bancile

  • -  import propuneri plati din softul contabil pe portalul bancilor; schimburi valutare; implementare

    -  softuri bancare

    -  contracte, specimene semnaturi, inchidere si deschidere conturi, depunere imputerniciri, derulare            

    -  proceduri de obtinere a scrisorilor de garantie bancara

    - verifica propuneri plati din punct de vedere split TVA si decontare in extrase bancare

    - intocmire garantii participare licitatii/scrisori garantie bancara precum si recuperarea lor

    -  Inregistrare incasari clienti prin canale alternative si reconcilierea softului clienti cu cel contabil;  

  •    organizare contabilitate si verificari incasatori teren

    -   Inregistrarea lunara a veniturilor si realizarea reconcilierii tranzactiilor intre softul contabil si baza de date de clienti;

    -   verificarea registrelor de casa de la punctele de lucru si intocmirea registrului de casa de la sediul central; verificare solduri conturi 581/5125/componente 508

    -   participa la inventarierea anuala a patrimoniului si la auditul extern si intern

     

    -  intocmirea lunara de provizioane si accruals;

  • -  verifica prin sondaj:

    -  autenticitatea, veridicitatea si corectitudinea documentelor justificative, ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate;

    - conformitatea jurnalului de vanzari cu balanta de verificare

    - acorda suport si training casierilor/gestionarilor/contabililor juniori pentru tot ceea ce inseamna operare documente/arhivare/fluxuri de lucru si proceduri interne; modeleaza fluxuri si proceduri de lucru

    - inregistrarea de facturi furnizori in softul contabil; urmarirea inchiderii  acceptantelor lunare/ receptiilor cu facturile conform politicilor interne si contractelor active

    - intocmeste diverse rapoarte, fise analitice, statistici primare

    - contabilitate stocuri atat la sediul central cat si in punctele de lucru:

    - fluxuri de lucru

    - operatiuni specifice contabilitatii de stocuri, scaderi din gestiuni a marfurilor vandute – casari

    - arhivari- organizare magazii/ gestiuni


  • Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

    Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Agent vanzari B2B

Locaţia: Bucuresti

FULL TIME/ SENIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

Locatii disponibile:  Bucuresti

 

Candidatul ideal:  Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.

Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea  promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;

• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice

Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;



Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
•  Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
•  Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;




Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



Analist servicii client B2B

 

Responsabilitatile si Atributiunile postului

 


 

Preia si verifica documente clientilor Corporate primite spre operare.

Opereaza in soft-ul specializat documentele corect intocmite. Pastreaza o evidenta zilnica a documentelor preluate spre operare, precum si a documentelor returnate, in conformitate cu procedurile interne.

Verifica corectitudinea completarii acestora  si returneaza catre expeditor documentele, incorecte/incomplete.

Verifica corectitudinea adresei de instalere pentru serviciile contractate (zona de acoperire).

Opereaza in soft-ul specializat documentele corect intocmite (elemente contract, servicii contractate).

Pastreaza o evidenta zilnica a documentelor preluate spre operare, precum si a documentelor returnate, in conformitate cu procedurile interne. Inregistrează Contractele Clientilor in registrul de contracte al Companiei și arhivează documentele în arhiva electronica. 

Monitorizeaza solutionarea ticketelor de instalare in termenii si conditiile stabilite in procedurile interne de lucru. 

Asigura fluxul de deschidere al tiketelor aferente emiterii si transmiterii facturilor catre clientii Companiei, colaborand cu departamentul Facturare – Colectare al Companiei. 

Urmarirea rezolvarii in timp util a sesizarilor clientilor (prin intermendiul aplicatiei Nextgen de gestiune a clientilor).

Mentinerea unei bune comunicari cu celelalte departamente ale companiei in vederea solutionarii sesizarilor clientilor sau al altor probleme depistate.

Ofera suport angajatilor departamentului comercial si ii indruma pe acestia in completarea contractelor/ altor documente specifice activitatii coerciale.

Ofera suport angajatilor departamentului Billing&Collection in procesul de calculare, emitere si transmiterea facturilor cetre clientii Companiei.

Opereaza modificari in statusul clientilor (suspendari, transfer locatie, transfer responsabilitati, rezilieri, modificari ce pot interveni asupra contului client (nr de telefon, adrese de e-mail, adresa de facturare, etc)), respecta pasii prezentati in procedurile/instructiunile de lucru cu privire la operarea documentelor, a informatiilor cuprinse in rapoartele interne de lucru, precum si  pentru verificarea informatiilor inainte de validarea in bazele de date. 

Intocmeste rapoarte de activitate la intervalele de timp stabilite prin procedurile interne sau la solicitarea superiorilor directi, ori de cate ori este necesar.

 

Cunostinte si deprinderi:

 

Cunostinte privind lucrul cu baze de date.

Cunostinte minime despre domeniul telecomunicatiilor.

Cunoasterea si folosirea la nivel avansat a regulilor gramaticii limbii romane.

 

Abilitati:

 

Abilitati excelente de comunicare si persuasiune.

Calmitate, rabdare si atentie la detalii, analiza si deductie logica.

Rigurozitate si corectitudine.

Capacitate de culegere si sinteza informatii, de identificare si solutionare a problemelor.

Rezistenta la stres si activitati repetititive.

Persoana ordonata si organizata.

Rigurozitate si corectitudine in indeplinirea atributiilor.

Respectarea si incadrarea in termenele stabilite.

Prezenta placuta, tonalitate si exprimare calda si politicoasa.

Orientare catre detalii si promptitudine in oferirea raspunsurilor.

Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii.

 

 

 

 

Atitudine:

Motivatie fata de post si orientare catre client.

Motivat de companie si domeniul de activitate.

Disponibilitate de invatare continua, flexibilitate si deschidere la nou.

Atitudine pozitiva, calmitate si comportament adecvat .

Tratarea mediului de lucru cu professionalism.



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Product Specialist

SCOP:

Administrare eficienta a portofoliul de produse si servicii prin dezvoltarea ofertei in conformitate cu cerinţele pieţei.

RESPONSABILITATI:

  • Elaboreaza Descrierea Ofertei/Produsului si asigura exactitatea tuturor informaţiilor privitoare la produse din cadrul propunerilor de comunicare;
  • Contribuie la dezvoltarea de noi idei privind serviciile, le transpune in propuneri de servicii si efectuează studii de fezabilitate pentru a oferi informaţii valide, in vederea luării deciziilor privitoare la costuri, aplicabilitatea tehnica si calitatea de a fi vandabil;
  • Monitorizează activităţile competitorilor, le identifica slăbiciunile si punctele tari cu scopul de a descoperi oportunităţile de pe piaţa si de a face propuneri de produse competitive, adaptate dezvoltărilor pieţei;
  • Face propuneri sefului sau de departament privind strategia de comunicare, dezvolta planul de comunicare marketing, instrucţiunile privind comunicarea produsului;
  • Monitorizează, de-a lungul ciclului de viata al produselor, buna condiţie si rentabilitatea acestora cu scopul de a îmbunătăţi sau de a retrage produsul pe/de pe piaţă;
  • Solicita in mod periodic feedback de la canalele de distribuite pentru a asigura impactul maxim si disponibilitatea pe piaţa a produselor;
  • informeaza superiorul direct despre toate evenimentele relevante care au impact major asupra calitatii serviciilor si / sau care prejudiciaza imaginea companiei;
  • intocmeste si trimite la timp rapoarte de activitate (saptamanale si lunare), precum si a altor situatii cerute de conducerea companiei;

CERINTE:

Studii:

  • Diplomă sau adeverinta de studii economice (de preferinţă)

 

Experienţa in munca:

  • Experienţă totală: 2 ani

 

Cunostinte, aptitudini & abilitati:

  • Buna cunoaştere a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) – Excel nivel superior
  • Abilităţi de analiza financiara si a cazului de afaceri (Business case)
  • Experienţa in managementul produsului sau al ofertelor este un plus
  • Cunoasterea mediului telecom din Romania
  • Orientare ferma către venit si client
  • Orientare către rezultate
  • Proactivitate
  • Abilităţi de negociere
  • Bune abilităţi de comunicare, verbală şi scrisă, in Română şi în Engleză

 

SPOKEN LANGUAGES:

English


 

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.