CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Manager Proiect Vanzari Regiunea SUD

Locatii: Campina, Slobozia, Giurgiu, Targoviste, Bucuresti

Descrierea jobului

Companie de telecomunicatii cautam coleg care sa coordoneze eficient activitatile din cadrul proiectelor de vanzari în vederea atingerii obiectivelor stabilite.

Responsabilitati:
- Coordonează activităţile din cadrul proiectului
- Gestioneaza si coordoneaza activitatea de planificare si control.
- Organizarea și planificarea proiectului
- Alocarea şi monitorizarea resurselor. Definirea sarcinilor de lucru pentru fiecare membru al echipei
- Respectarea constrângerilor legate de timp, buget și calitate în cadrul proiectelor
- Realizarea monitorizării post-proiect
- Monitorizează în timp progresul atins faţă de obiectivele propuse.
- Asigură circulaţia informaţiei în cadrul proiectului şi pentru alte departamente implicate
- Realizeaza obiectivele lunare si trimestriale de vanzari stabilite pe latura de proiecte.
- Prospecteaza piata pentru identificarea potentialilor clienti si actualizeaza baza de date
- Monitorizeaza si analizeaza concurenta

Oferim:
- Lucru dinamic intr-o echipă profesionista
- Pachet salarial atractiv (salariu fix plus bonusuri )
- Masina de serviciu, telefon și laptop.

Candidatul ideal

- Studii superioare finalizate
- Experienta in vanzari minim 4 ani
- Disponibilitate la deplasari 90% din timp
- Disponibilitate la program prelungit
- Foarte bune cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare
- Permis de conducere - cat. B


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Contabil junior

Cerintele postului contabil junior:

  • organizeaza contabilitatea avansurilor spre decontare :
  • inregistreaza in softul contabil deconturile
  • supervizeaza si verifica deconturile de cheltuieli din companie, atat cele de la sediul central cat si cele ce se inregistreaza la punctele de lucru;
  • organizeaza activitati periodice de reconciliere cu situatiile din departamentul HR
  • Intocmeste fisiere de plta pentru avansurile spre decontare
  • se asigura de inchiderea contului 542 la finele fiecarei luni de raportare
  • verificarea registrelor de casa de la punctele de lucru si intocmirea registrului de casa de la sediul central
  • Inregistreaza facturi furnizori in softul contabil dupa ce in prealabil au fost verificate cu contractele aferente si Politicile Interne ale Companiei. Urmareste inchiderea acceptantelor lunare cu facturile
  • Urmarire rulaje si solduri in balanta
  • Actualizare bze de date angajati in softul contabil
  • Se asigura de respectarea procedurilor interne de lucru si a politicilor interne precum si a dispozitiilor legislative in vigoare
  • Participa la verificare jurnalelor de cumparari
  • Participa la inventarierea anuala a patrimoniului si ori de cate ori este nevoie; pune la dispozitia auditorilor externi si interni documentele solicitate
  • Intocmeste proceduri de lucru specifice
  • Arhivare documente contabile
  • Diverse rapoarte, statistici primare pe subiectele de care se ocupa
  • Alte sarcini conexe domeniului de activitate realizate sub indrumarea seniorilor din companie
  • Realizarea de reconcilieri periodice cu furnizorii si parteneri externi, rezolvarea diferentelor
  • Punerea la dispozitia departamentelor solicitante de fise analitce

 

 

Abilitati:

  • studii financiar-contabile absolvite sau in curs de absolvire
  • minim un an experienta in domeniul financiar-contabil
  • cunostinte bune PC, MS Office ( Word, Excel )
  • dinamism, viteza de lucru, atitudine pozitiva, dorinta de perfectionare
  • bune abilitati de organizare, proactivitate
  • abilitati comunicare si relationare; lucru in echipa
  • cunoasterea unui program de contabilitate si gestiune, experienta in utilizare programe informatice
  • abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe
  • persoana logica, serioasa, ordonata, sociabila, comunicativa

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Contabil
  • Cerintele postului contabil :
  • Efectuarea operatiunilor bancare/ relatia cu bancile:
  •                           - import propuneri plati din softul contabil pe portalul bancilor; schimburi valutare; implementare
  •                              softuri bancare
  •                             - contracte, specimene semnaturi, inchidere si deschidere conturi, depunere imputerniciri, derulare            
  •                               proceduri de obtinere a scrisorilor de garantie bancara
  • organizare contabilitate stocuri atat la sediul central cat si in punctele de lucru:
  •                              - fluxuri de lucru
  •                              - opertiuni specifice contabilitatii de stocuri, scaderi din gestiuni a marfurilor vandute – casari
  •                              - arhivari- organizare in teren de magazii/ gestiuni
  • verificarea registrelor de casa de la punctele de lucru si intocmirea registrului de casa de la sediul central
  •  participa la inventarierea anuala a patrimoniului si la auditul extern si intern
  •   inregistrarea lunara a veniturilor si realizarea reconcilierii tranzactiilor intre softul contabil si baza de date de clienti;
  • intocmirea lunara de provizioane si accruals;
  • verifica prin sondaj:
  •             - autenticitatea, veridicitatea si corectitudinea documentelor justificative, ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate;
  •             -conformitatea jurnalului de vanzari cu balanta de verificare
  •     acorda suport si training casierilor/gestionarilor pentru tot ceea ce inseamna operare documente/arhivare/fluxuri de lucru si proceduri interne
  • inregistrarea de facturi furnizori in softul contabil; urmarirea inchiderii  acceptantelor lunare/ receptiilor cu facturile conform politicilor interne si contractelor active
  • intocmeste diverse rapoarte, fise analitice, statistici primare
  • Abilitati:

    • absolvent de studii superioare economice 
    • minim 3 ani experienta in domeniul financiar-contabil
    • cunostinte bune PC: Outlook, MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate precum si capacitatea de a se familiariza rapid cu diverse softuri din cadrul companiei
    • cunostinte operare multicash internet banking constituie un plus
    • persoana proactiva, ordonata, dinamica, organizata, responsabila
    • atitudine pozitiva, orientare spre detaliu si analiza, planificare


  • Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

    Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Administrator de retea

Responsabilităţile importante:


Monitorizeaza functionarea echipamentelor si a retelei locale;
Administrarea retelei, diagnosticarea si rezolvarea problemelor aparute in retea;
Instalarea diverselor echipamente IT;
Depanarea si mentenanta echipamentelor IT;
Asistenta si suport pentru utilizatorii retelei de calculatoare;
Urmarirea si planificarea activitatilor de reparatii si intretinere a punctelor de lucru;
Optimizarea cheltuielilor de intretinere si functionare;
Configureaza echipamentele de acces si CPE pentru instalarea clientilor
Responsabilitatile se vor masura lunar in functie de indicatori ca: numarul si timpul de inchidere tichete in aceeasi zi; rata de reziliere a serviciilor de internet;
Are responsabilitatea de a atinge acesti indicatori la un nivel agreat, lunar, printr-un formular specific.
Comunica in permanenta cu departamentul tehnic in vederea remedierii problemelor
Isi insuseste si respecta procedurile tehnice in ce priveste securitatea retelei, configurarea echipamentelor
Asigura suport intern dispozitivelor utilizate in punctele de lucru
Asigura remote-hands la cererea departamentelor centrale
Gestioneaza, rezolva, inchide sau escaladeaza ticketele specifice catre departamentul tehnic.



Profilul candidatului:


Cunostinte MS Office;
Cunostinte de depanare hardware si software a PC-urilor;
Cunostinte necesare administrarii unei retele de calculatoare;
Cunostinte servicii de retea (mail, www, ftp, dns, etc);
Cunoasterea si intelegerea conceptelor de routare, subneting, switching, vlan-uri;
Cunostinte TCP/IP


                                           

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, trimite CV-ul la cariere@next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei_locatia_ nume prenume candidat.doc




Coordonator tehnic

Locatii disponibile: Mangalia, Bucuresti, Slobozia

NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.


Responsabilitati:

-         Coordoneaza activitatea departamentului tehnic, respectiv a echipelor de instalare, service si suport local,

-         Se asigura ca, furnizarea serviciilor catre clientii companiei sunt de foarte buna calitate,

-         Se asigura de respectarea termenelor de service si instalare, agreate cu clientii companiei,

-         Se asigura de buna functionare a statiei tv (head-end),

-         Efectueaza periodic masuratori cu aparatura specifica a headend-ului si a retelei  pentru identificarea si remedierea defectiunilor,

-         Analizeaza stocurile, urmareste consumurile de materiale in retea si initiaza cereri pentru aprovizionare,

-         Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine,

-         Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control pentru departamentul tehnic, stabilite de catre companie,

Cerinte:

-         Studii superioare in domeniul tehnic

-         Permis categoria B

-         Cunostiinte CATV:

·        Transmisie analogica (masurare nivel, raport C/N, raport A/V, Hum)

·        Transmisie digitala (DVB-C /DVB-S– masurare nivel, MER, BER)

-         Cunostinte despre tipuri de retele – HFC, FTTB, FTTH, Metro Ethernet.

-         Cunostiinte INTERNET: ip, tipuri de echipamente

-         Foarte bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva orientata catre client

-         Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-         Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-         Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-         Experienta in domeniul telecom

-         Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician Telecomunicatii

Locatii disponibile:Puchenii Mari, Clu, Urziceni, Bistrita, Targu Frumos, Slobozia, Miercurea Ciuc

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Responsabil Comercial Tecuci
Locatii disponibile:Tecuci

Ne dorim un coleg/a nou/a in echipa Nextgen Communications , prin urmare ne-am hotarat sa-l/s-o cautam.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
astfel ca aceste elemente sunt printre factorii ce ne vor ajuta sa decidem in procesul de recrutare.


Responsabilităţile importante:


Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.


Profilul candidatului:


Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.

 

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



SUPORT RELATII CLIENTI via e-mail

DIVIZIA RELATII CLIENTI

Locaţia: BUCURESTI

FULL TIME/ JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

 


Responsabilitati:

 

-          Preia, investigheaza si face toate demersurile, conform procedurilor de lucru, in vederea solutionarii solicitarilor primite din partea clientilor companiei prin intermediul canalelor alternative: e-mail, posta, fax, Contul Meu, optiunea Contacteaza-ne din cadrul site-ului oficial al companiei;

 

-          Contacteaza clientii in vederea obtinerii informatiilor necesare solutionarii solicitarilor depuse de acestia;

 

-          Opereaza cu acuratete, in conditiile si la termenele stabilite in procedurile de lucru, documentele, respectiv efectueaza corectiile necesare pentru solutionarea sesizarilor/reclamatiilor;

 

-          Interactioneaza cu structurile interne ale companiei in vederea solutionarii solicitarilor, respectiv transmite catre client un e-mail cu informatiile necesare, puctual pentru fiecare situatia intalnita;

 

-          Desfasoara activitati specifice campaniilor de promovare Contul Meu: e-mail, contactare telefonica, operare in baza de date etc.;

 

-          Intocmeste si transmite rapoarte specifice activitatii de Relatii Clienti  - Canale Alternative catre managementul companiei.

 

 

Cerinte:

 

-          Studii: medii (diploma de bacalaureat), studiile superioare reprezinta un avantaj;

-          Cunostinte de operare PC: Windows, MS Office, Aplicatii online si Internet;

-          Aptitudini de invatare continua, flexibilitate si deschidere la nou;

-          Bune abilitati de comunicare verbala si in scris (cunostinte avansate de gramatica a limbii romane);

-          Persuasiune

-          Atentie concentrata si distributiva, spirit organizatoric, meticulozitate;

-          Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activitati repetitive;

-          Orientare catre client.


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.