CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Agent vanzari B2B

Locaţia: Bucuresti

FULL TIME/ SENIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

Locatii disponibile:  Bucuresti

 

Candidatul ideal:  Persoana motivata de atingerea obiectivelor, cu atitudine de invingator.

Responsabilitati:
• Identificarea si contactarea clientilor business, in vederea  promovării serviciilor specifice NextGen Communications;
• Sustinerea vizitelor la prospecti/clienti in vederea identificarii nevoilor si oportunitatilor de vanzare;
• Negocierea si semnarea contractelor de vanzare cu clientii business;
• Colaborarea cu departamentele responsabile in vederea implementarii contractelor semnate;
• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;
• Crearea oportunitatilor de vanzare prin cold calling, prospectare in teren,networking,etc;
• Monitorizarea evolutiei pietei de telecomunicatii si a actiunilor competitiei ;

• Raportarea corecta si completa a activitatilor zilnice

Oferim:
• Pachet salarial fix + parte variabila in raport cu performantele;
• Bonuri de masa;
• Pachet Medical in parteneriat cu Med Life;
• Instrumente de lucru specifice pozitiei: masina, laptop, telefon;



Cerinte:
• Minim studii medii;
• Permis auto categoria B
• Experienta relevanta de minim 1 an in vanzari, de preferat in vanzari business (persoane juridice);
•  Abilitati de Vanzare si Negociere;
• Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
•  Orientare catre atingerea rezultatelor, Proactivitate si orientare catre client;
• Bune abilitati dre interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;
• Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;
• Abilitati in rezolvarea problemelor si planificarea activitatii;




Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



Coordonator tehnic

Locatii disponibile: Bucuresti, Slobozia

NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.


Responsabilitati:

-         Coordoneaza activitatea departamentului tehnic, respectiv a echipelor de instalare, service si suport local,

-         Se asigura ca, furnizarea serviciilor catre clientii companiei sunt de foarte buna calitate,

-         Se asigura de respectarea termenelor de service si instalare, agreate cu clientii companiei,

-         Se asigura de buna functionare a statiei tv (head-end),

-         Efectueaza periodic masuratori cu aparatura specifica a headend-ului si a retelei  pentru identificarea si remedierea defectiunilor,

-         Analizeaza stocurile, urmareste consumurile de materiale in retea si initiaza cereri pentru aprovizionare,

-         Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine,

-         Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control pentru departamentul tehnic, stabilite de catre companie,

Cerinte:

-         Studii superioare in domeniul tehnic

-         Permis categoria B

-         Cunostiinte CATV:

·        Transmisie analogica (masurare nivel, raport C/N, raport A/V, Hum)

·        Transmisie digitala (DVB-C /DVB-S– masurare nivel, MER, BER)

-         Cunostinte despre tipuri de retele – HFC, FTTB, FTTH, Metro Ethernet.

-         Cunostiinte INTERNET: ip, tipuri de echipamente

-         Foarte bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva orientata catre client

-         Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-         Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-         Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-         Experienta in domeniul telecom

-         Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician Telecomunicatii

Locatii disponibile: Cluj

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

ANALIST RAPORTARE PERFORMANTA OPERATIONALA SENIOR

COP: Elaborarea rapoartelor operationale si de business pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme ale companiei si realizarea unor analize privind evolutia parametrilor operationali si a indicatorilor de performanta definiti la nivelul companiei.

 

RESPONSABILITATI:

  •  Colectarea si prelucrarea datelor in scopul elaborarii unor rapoarte periodice, prestabilite.
  • Elaborarea unor analize de evolutie a datelor referitoare la: standardele de performanta operationala, numarul de clienti si servicii, nivelul veniturilor si cheltuielilor, parametrii de calitate a serviciilor, etc.
  • Oferirea de suport structurilor organizationale implicate in elaborarea Planului anual de afaceri, in sensul: setarii cadrului de colectare informatii, oferirii informatiilor istorice pe linii de buget, centralizarii si prelucrarii informatiilor colectate.
  • Identificarea la nivelul organizatiei a noilor necesitati in ceea ce priveste analizele indicatorilor de business, plecand de la acestea dezvoltarea unor noi modele de rapoarte si analize. Comunicarea cu utilizatorii finali privind rezultatele si impactul acestora.
  • Participarea activa la dezvoltarea solutiilor actuale de prelucrare a datelor si raportare in scopul imbunatatirii calitatii si timpilor de realizare a analizelor, prin utilizarea metodelor de statistica matematica, implementarea unor noi instrumente de colectare si analiza date.

 

CERINTE:

  •  Studii universitare economice/tehnice finalizate
  • Nivel avansat de cunoastere a MS Excel, PowerPoint, Acces si Visual Basic.
  •  Expertiza tehnica anterioara in domeniile: analizei si prelucrarii datelor (domeniu comercial, domeniu financiar), utilizarea metodelor de statistica matematica
  •  Experienta in lucrul cu sisteme de raportare si business intelligence constituie un avantaj
  •  Gandire analitica si sintetica
  •  Atentie la detalii
  •  Orientare catre rezultate

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Responsabil retentie si loializare

Responsabilităţile importante:

Preia, analizează şi tratează solicitările de reziliere contracte şi/sau renunţare la o parte din serviciile contractate în scopul reţinerii clienţilor în portofoliul NextGen.

Contactează telefonic clienţii, în vederea desfăşurării acţiunilor de retenţie/loializare, respectând procedurile/normele de lucru în vigoare.

Oferă informaţii reale, corecte şi complete clienţilor pe care îi contactează.

Cunoaşte la nivel avansat toate serviciile şi ofertele companiei precum şi serviciile şi ofertele concurenţilor NextGen, CATV, Internet, Telefonie, extraopţiuni.

Înregistrează în baza de date informaţiile obţinute în urma interacţiunii cu clienţii conform procedurilor/normelor de lucru în vigoare

Colaborează cu celelalte departamente NextGen sau cu structuri din cadrul departamentului Relaţii Clienţi în vederea obţinerii informaţiilor necesare soluţionării situaţiilor semnalate de client în timpul apelului. Comunică clientului în cadrul acţiunilor de retenţie statusul/rezoluţia reclamaţiei/sesizării.

Întocmeşte şi transmite către clienţi, în conformitate cu procedurile/normele de lucru, documentele comerciale rezultate în urma acţiunilor de retenţie/loializare. Îndosariază şi arhivează (fizic şi/sau electronic, după caz) documentele comerciale.

Operează cu acurateţe, în condiţiile şi la termenele stabilite în procedurile de lucru, documentele, modificările, rezultate în urma acţiunilor de retenţie/loializare. Răspunde de conformitatea datelor introduse în baza de date.

 

STUDII/CUNOŞTINŢE

De bază: studii superioare finalizate

De preferat: studii în domeniul comunicării

Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, Aplicaţii online şi Internet

 

EXPERIENŢĂ (NATURA/DURATĂ)/ABILITĂȚI

Experienţă anterioară în activitate de tip relaţii clienţi, retenție clienți, minim 1 an

Experienţa în domeniul telecomunicaţiilor, activităţi de vânzare prin telefon (telesales)

Adaptabil la program flexibil.

Disponibilitate de învăţare continuă şi într-un timp scurt.

Calmitate, răbdare şi atenţie la detalii, analiza şi deducţie logică.

Rezistenţă la stres şi activităţi repetitive.



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.


AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.