CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Programator HTML PHP

Locatia: Bucuresti

Cerintele postului:

  • Dezvoltarea aplicatiilor interne bazate pe HTML/PHP si Python
  • Identifica si implementeaza solutii eficiente pentru extinderea functionalitatii software a aplicatiilor deja existente
  • Intretinerea, revizuirea si imbunatatirea codului atunci cand este necesar
  • Respecta standardele interne privind calitatea, formatarea si documentarea codului
  • Ofera suport catre utilizatorii interni, deschide si rezolva bug-uri.
  • Inregistreaza activitatea realizata folosind issue tracker intern.
  • Colaboreaza cu colegii privind directia generala de dezvoltare

Experinta in dezvoltarea de aplicatii web folosind:

  • PHP cu un framework MVC (preferabil Laravel)
  • HTML / CSS / bootstrap cunostinte de baza
  • Jquery
  • Mysql / mariadb
  • Cunostine python reprezinta un avantaj
  • Cunostine in retelistica (TCP/IP, Cisco, Huawei) reprezinta un avantaj

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Assistant manager

Pozitie pe perioada determinata 2 ani

·        Organizarea si monitorizarea agendei de lucru a directorului general. Asigurarea suportului necesar  in sedintele de lucru si intalnirile de afaceri la care participa directorul general;

·        Asigurarea redactarii, gestionarii si arhivarii a documentelor/corespondentei de protocol, precum si documentelor de interes general ale Companiei;

·        Asistarea si asigurarea suportului pentru directorul general si directorii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte in cadrul Companiei;

RESPONSABILITATI:

 

·        Organizeaza si urmareste agenda Directorului General

·        Stabileste impreuna cu Directorul General programul zilnic al activitatilor care ii revin

·        Organizeaza si programeaza intalnirile de lucru/ afaceri ale Directorului General si urmareste respectarea acestora

·        Asigura reprogramarea intalnirilor de lucru/ afaceri ale Directorului General, in caz de nevoie

·        Comunica celorlalti participanti implicati modificarile intervenite in programul de lucru stabilit conform agendei de intalniri

·        Asista Directorul General la sedintele de lucru si intalnirile de afaceri asigurand suportul necesar desfasurarii acestora

·        Stabileste programul si participa la sedintele de lucru prezidate de Directorul General

·        Redacteaza ordinea de zi si procesul-verbal aferent sedintelor de lucru

·        Ocazional participa si asigura traducerea in cadrul intalnirilor de afaceri cu clientii Companiei, la solicitarea Directorului General

·        Convoaca participantii la sedintele de lucru ale Companiei, si comunica eventualele modificari.

·        Pastreaza legatura permanenta cu Directorul General si ceilalti directori de departamente in vederea asigurarii fluxului organizatoric al sedintelor in cadrul Companiei.

·        Asigura redactarea documentelor/corespondentei de protocol, precum si a documentelor de interes general ale Companiei solicitate de management. Respectand standardele de calitate care sa asigura imaginea pozitiva a Companiei.

·        Realizeaza traducrea in/din limba engleza a documentelor de prezentare  a Companiei sau a altor documente specifice managementului.

·        Gestioneaza si arhiveaza documentele de interes general ale Companiei.

·        Centralizeaza si arhiveaza reglementarile, procedurile si deciziile interne ale departamentului de mamagement al Companiei.

·        Asigura difuzarea documentelor si actelor normative legale actualizate catre managementul Companiei in timp real.

·        Participa activ in realizarea noilor proiecte indicate de Directorul General si pastreaza permanent legatura cu acesta, precum si cu managementul Companiei, urmarind finalizarea proiectelor.

·        Centralizeaza, prelucreaza si prezinta informatiile care ii parvin, in forma clara si accesibila, Directorului General.

·        Optimizeaza  activitatea de colectare a datelor ( email-uri, agenda telefonica, planning).

·        Transmite informatiile primite de la Directorul General catre persoanele vizate.

CERINTELE POSTULUI

·       Studii superioare obligatorii; calificări suplimentare în Business sau Comunicare reprezintă un avantaj.

·       4 ani experienţă în comunicare sau management sau consultanta.

·       Cunoaşterea cuprinzătoare a industriei telecomunicaţiilor şi a mediului online.

·       Abilitati personale: inteligenta, discernamant, memorare, atentie distributiva, initiativa, simt creativ si estetic.

·       Abilitati eficace de relationare şi influentare, capacitate de organizare, spitit de ordine si de echipa.

·       Abilitati interpersonale semnificative: calitati de vorbire si redactare, politete, meticulozitate, tact si diplomatie, punctualitate, autocontrol

·       Loialitate, confidentialitate, eficienta si capacitate de a lucra sub presiune.

·       Buna cunoaştere a Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)

·       Limba straina: engleza (nivel avansat)



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Inginer NOC monitorizare

Locaţia: BUCUREŞTI

FULL TIME / JUNIOR / TELECOMUNICAŢII 


Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare. 

Persoana pe care o cautam pentru pozitia de Inginer NOC Monitorizare va avea urmatoarele atributii:
- Monitorizeaza retelele interne folosind aplicatii informatice dedicate
Identifica avariile si natura/extinderea serviciilor afectate
- Ofera suport celorlalte departamente locale (informatii sau configurari de baza)
- Colaboreaza cu celelalte departamente in vedea rezolvarii avariilor
- Completeaza rapoarte lunare privind avariile si lucrarile programate, conform procedurilor interne
- Contribuie cu sugestii la imbunatatirea sistemelor de monitorizare interna

Responsabilitati
- identificarea si anuntul avariilor catre departamentele competente de rezolvarea acestora
- crearea si gestionarea tichetelor de avarii/lucrari
- completarea si transmiterea rapoartelor privind avariile

Iar cerintele noastre sunt:
- Cunostintele si experienta cu echipamente Cisco si functiile de baza ale acestora
- Cunostinte despre configurare echipamentelor de retea intermediare folosind CLI
- Capacitate de analiza si depanare a problemelor din retea si identicarea cauzei
- Cunostinte despre comunicatiile de date TCP/IP
- Ceritificarile Cisco reprezinta un avantaj
- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj
- Disponibilitatea de a lucra in ture

Suntem nerabdatori sa ne cunoastem si sa lucram impreuna!

 


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

 




Responsabil Comercial
Locatii disponibile:Zalau, Beclean

Ne dorim un coleg/a nou/a in echipa Nextgen Communications , prin urmare ne-am hotarat sa-l/s-o cautam.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
astfel ca aceste elemente sunt printre factorii ce ne vor ajuta sa decidem in procesul de recrutare.


Responsabilităţile importante:


Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.


Profilul candidatului:


Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.

 

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



DISPECER SERVICII TELECOMUNICATII

DIRECŢIA OPERAȚIUNI

Locaţia: Sibiu

 

FULL TIME / SENIOR / TELECOMUNICAŢII – CATV & INTERNET

• Transmite sesizarile catre echipele mobile si monitorizeaza modul de rezolvare a acestor sesizari; 
• Furnizeaza informatiile privind serviciile actuale ale companiei si/sau partenerilor acesteia la cererea abonatului
• Informeaza sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate
• Intocmeste rapoarte cu privire la activitatea sa si a echipelor de pe teren.
• Preia ticketele de service
• Analizeaza si aloca tickete dupa caz, echipelor de service si/sau Administratorilor de retea
• Escaladeaza problemele clasificate catre departamentele de suport centrale
• Programeaza interventiile cu clientii pentru service
• Se asigura de rezolvarea problemelor si raporteaza neregulile catre Coordonatorul Tehnic Local


Cerinte


• Cunoasterea unui editor de text (Word); operarea cu o baza de date (Excel);
• Cunostinte navigare Internet, setare conexiuni;
• Studii medii in domeniul tehnic
• Cunoasterea unei limbi straine (engleza mediu);
• Orientare catre atingerea rezultatelor asteptate de managementul societatii
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul lacariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

 

 



Contabil

Locaţia: Bucuresti

FULL TIME/ SENIOR / TELECOMUNICAŢII – Financiar


 




Cerintele postului contabil :

-         efectuarea operatiunilor bancare si de casierie la sediul central/puncte de lucru: gestionare proces import propuneri plati

din softul contabil pe portalul bancilor/pe suport hartie dupa caz; schimburi valutare, instrumente de plata

-         gestioneaza relatia cu bancile: contracte, specimene semnaturi, inchidere si deschidere conturi, depunere imputerniciri,

implementare softuri bancare , derulare proceduri de obtinere a scrisorilor de garantie bancara etc

-         inregistrarea de facturi in softul contabil; urmarirea inchiderii  acceptantelor lunare/ receptiilor cu facturile conform politicilor

interne si contractelor active

-         intocmeste procese si instructiuni de lucru specific

-         intocmirea lunara de provizioane aferente stocurilor si de analize pentru stocurile fara miscare

-         intocmeste diverse rapoarte, fise analitice, statistici primare pe subiectele de care se ocupa

-         urmareste evidenta stocurilor primite in custodie de la terti si date in custodie si realizarea de reconcilieri periodice si

rezolvarea diferentelor prin emiterea de facturi

-         organizeaza scaderea lunara a gestiunii pentru marfurile vandute/alte situatii

-         analiza lunara a reperelor din gestiunile tehnicienilor ( consumuri, stocuri fara miscare etc) si propunerea de masuri

-         participa la inventarierea anuala a patrimoniului si la auditul extern si intern

-         administreaza softul contabil din punct de vedere cataloage/depozite/articole/proiecte/destinatii de consum/procese/

purtatori; realizeaza reconcilieri periodice de cataloage articole din softul contabil cu alte softuri/baze de date din companie

-         verificarea registrelor de casa de la punctele de lucru si a operatiunilor de gestiune

-         acordare asistenta gestionari si casieri pentru arhivare si operare

Abilitati:

-        studii superioare financiar-contabile absolvite

-        minim 2 ani experienta in domeniul financiar-contabil sau un post similar

-        cunostinte bune PC, MS Office ( Word, Excel )

-        cunostinte operare multicash internet banking-nivel avansat

-        persoana logica, serioasa, ordonata, dinamica

-        atitudine pozitiva, orientare spre detaliu si analiza

-        cunostinte ale legislatiei si procedurilor financiare romane

-        abilitati comunicare si relationare; capacitate lucru in echipa

-        flexibilitate, adaptabilitate

-        experienta in utilizare programe informatice/aplicatii contabile

-        abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe

-        abilitati de organizare si planificare, proactivitate


 


 

 





Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Manager coordonator vanzari

Locatii disponibile: Mangalia, Constanta, Falticeni, Radauti


Nextgen este un important furnizor de internet, televiziune si telefonie in Romania, cu o retea performanta in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale, asigurand servicii atat pentru segmentul rezidential cat si pentru segmentul business.

Cautam un coleg nou in echipa de vanzari din Bucurestij!

Daca ai spirit de echipa, initiativa, esti intreprinzator si atent la detalii, atunci te asteptam in echipa noastra.

Responsabilitati:

-          Recruteaza, instruieste si motiveaza echipa de vanzari locale

-          Evalueaza periodic performanta echipei de vanzari locale

-          Incurajeaza proactivitatea si creativitatea echipei de vanzari pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor si cresterea vanzarilor

-          Asigura coaching si training in functie de necesitatile de dezvoltare ale personalului comercial si de vanzari

-          Stabileste obiectivele de vanzari ale echipei de vanzari si se implica in atingerea acestora

-          Atinge si depaseste obiectivele lunare ale sucursalei

-          Planifica zonele si actiunile de vanzare monitorizand rezultatele

-          Implementeaza in mod eficient politicile comerciale si de vanzare stabilite de companie

-          Este responsabil pentru cantitatea si calitatea proceselor de vanzare

 

Cerinte:

-          Permis de conducere obligatoriu - cat. B

-          Studii medii/superioare

-          Experienta in vanzari directe minim 2 ani

-          Disponibilitate la program prelungit (seara si in weekend)

-          Cunostiinte PC: Excel, Word, PowerPoint

-          Foarte bune abilitati de planificare si urmarire a activitatii

-          Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si relationare

 

Constituie un avantaj:

-          Experienta in telecom

-          Experienta in coordonarea de echipe de vanzari

-          Experienta in training si/sau coacing personal

 

 

Oferim:

-          Dezvoltare profesionala, training-uri profesionale și posibilitate de promovare in cadrul companiei.

-          Lucru dinamic intr-o echipă profesionista

-          Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara)

-          Masina de serviciu, telefon și laptop.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Key account manager B2B-Telecomunicatii
Bucuresti, Giurgiu, Mangalia, Slobozia,Tulcea, Urziceni

Descrierea jobului
Ai experienta in lucrul cu clientii si iti doresti sa incepi o cariera in vanzari?
Esti o persoara dinamica si iti place sa lucrezi pe teren?
Detii permis de conducere?
Suntem in cautarea unui Key Account Manager B2B in domeniul telecomunicatiilor.

Responsabilitati:
· Promovarea si vanzarea directa a serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale;
· Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti;
· Negocierea contractelor si asumarea responsabilitatii pentru realizarea corecta a contractelor si acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu;
· Atragerea permanenta de noi clienti;
· Realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit;
· Intocmirea rapoartelor si statisticilor;
Candidatul ideal
Cerinte:
· Experienta in lucrul cu clientii constituie un avantaj;
· Permis de conducere categoria B;
· Bune abilitati de negociere;
· Capacitate de organizare si atentie la detalii;

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Coordonator tehnic

Locatii disponibile: Targu Jiu


NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.

NEXTGEN furnizeaza servicii in jud. Gorj, atat in zona urbana, respectiv Tg Jiu, Bumbesti Jiu, Targu Carbunesti cat si in zona rurala.

Responsabilitati:

-         Coordoneaza activitatea departamentului tehnic, respectiv a echipelor de instalare, service si suport local,

-         Se asigura ca, furnizarea serviciilor catre clientii companiei sunt de foarte buna calitate,

-         Se asigura de respectarea termenelor de service si instalare, agreate cu clientii companiei,

-         Se asigura de buna functionare a statiei tv (head-end),

-         Efectueaza periodic masuratori cu aparatura specifica a headend-ului si a retelei  pentru identificarea si remedierea defectiunilor,

-         Analizeaza stocurile, urmareste consumurile de materiale in retea si initiaza cereri pentru aprovizionare,

-         Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine,

-         Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control pentru departamentul tehnic, stabilite de catre companie,

Cerinte:

-         Studii superioare in domeniul tehnic

-         Permis categoria B

-         Cunostiinte CATV:

·        Transmisie analogica (masurare nivel, raport C/N, raport A/V, Hum)

·        Transmisie digitala (DVB-C /DVB-S– masurare nivel, MER, BER)

-         Cunostinte despre tipuri de retele – HFC, FTTB, FTTH, Metro Ethernet.

-         Cunostiinte INTERNET: ip, tipuri de echipamente

-         Foarte bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva orientata catre client

-         Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-         Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-         Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-         Experienta in domeniul telecom

-         Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician telecomunicatii

Locatii disponibile: Campina, Fagaras, Tulcea, Bumbesti-Jiu

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Manager de proiect operatiuni

Responsabilitati:

Coordoneaza proiecte si activitati ale Dep. Operatiuni, in conformitate cu strategia de business a companiei

Incurajeaza proactivitatea si creativitatea pentru imbunatatirea satisfactiei clientilor

Implementeaza procesele de executie, evaluare si control stabilite de catre companie

Produce si distribuie diferite rapoarte catre beneficiarii proiectului

Asigura acuratetea rapoartelor si respectarea procedurilor interne

Urmareste incadrarea in buget si in planul de investitii

 

Cerinte:

Studii superioare in domeniul tehnic sau economic

Permis categoria B

Experienta in management minim 3 ani

Foarte bune abilitati de comunicare si negociere

Experienta in formarea si coordonarea echipei de proiect

Experienta in setarea si urmarirea obiectivelor

Experienta de lucru cu bugete de venituri si cheltuieli

Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

Bune cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

Experienta in domeniul telecom

Experienta in Project Management

Cursuri/Specializari: Time Management, Stress Management, PMP


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

SUPORT RELATII CLIENTI via e-mail

DIVIZIA RELATII CLIENTI

Locaţia: BUCURESTI

FULL TIME/ JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

 


Responsabilitati:

 

-          Preia, investigheaza si face toate demersurile, conform procedurilor de lucru, in vederea solutionarii solicitarilor primite din partea clientilor companiei prin intermediul canalelor alternative: e-mail, posta, fax, Contul Meu, optiunea Contacteaza-ne din cadrul site-ului oficial al companiei;

 

-          Contacteaza clientii in vederea obtinerii informatiilor necesare solutionarii solicitarilor depuse de acestia;

 

-          Opereaza cu acuratete, in conditiile si la termenele stabilite in procedurile de lucru, documentele, respectiv efectueaza corectiile necesare pentru solutionarea sesizarilor/reclamatiilor;

 

-          Interactioneaza cu structurile interne ale companiei in vederea solutionarii solicitarilor, respectiv transmite catre client un e-mail cu informatiile necesare, puctual pentru fiecare situatia intalnita;

 

-          Desfasoara activitati specifice campaniilor de promovare Contul Meu: e-mail, contactare telefonica, operare in baza de date etc.;

 

-          Intocmeste si transmite rapoarte specifice activitatii de Relatii Clienti  - Canale Alternative catre managementul companiei.

 

 

Cerinte:

 

-          Studii: medii (diploma de bacalaureat), studiile superioare reprezinta un avantaj;

-          Cunostinte de operare PC: Windows, MS Office, Aplicatii online si Internet;

-          Aptitudini de invatare continua, flexibilitate si deschidere la nou;

-          Bune abilitati de comunicare verbala si in scris (cunostinte avansate de gramatica a limbii romane);

-          Persuasiune

-          Atentie concentrata si distributiva, spirit organizatoric, meticulozitate;

-          Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activitati repetitive;

-          Orientare catre client.


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.