CARIERE

Momentan, cautam colegi pentru pozitiile de mai jos. In cazul in care esti interesat de alte pozitii, asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail: cariere [at] next-gen.ro si vei fi adaugat in baza noastra de date.
Gestionar Bucuresti

Responsabilitati:
• Asigura gestiunea fizica si scriptica a stocului de Marfa

• Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare

• Opereaza in softul de contabilitate documentele contabile aferente miscarilor de stocuri ( bonuri de restituire/recuperare/transfer, nir-uri, bonuri de consum, avize de expeditie marfa etc).

• Opereaza in stoc miscarile de marfa

• Efectueaza lunar, semestrial si anual inventarul stocului de marfa

• Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei

• Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic

• Ofera informatii despre stocuri catre superiorul ierahic si responsabilul cu aprovizionarea de la sediul central

• Respecta legislatia de gestiune a stocurilor

• Efectueaza receptia fizica cantitativa a marfii la intrarea in magazia firmei doar in baza documentelor justificative, intocmite potrivit dispozitiilor legale

• Verifica materialele primite ca acestea sa fie conforme cu confirmarile de comanda primite de la departamentul tehnic, semnate de persoanele autorizate de conducerea societatii

• Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in programul de contabilitate

• Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor

• Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in stocurile de echipe/persoane si retur

• Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi

• Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege

• Preda marfa catre angajatii firmei si subcontractori conform documentelor justificative intocmite potrivit dispozitiilor legale si procedurilor interne ale companiei documentelor emise

• Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii

• Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa

• Periodic are obligatia de a verifica stocurile echipelor, persoanelor, firmelor de outsourcing si sa informeze ierarhicii superiori despre cantitatile existente in stoc, verificand existenta devizelor sau bonuri de consum

Cerinte

• Studii: medii (diploma de bacalaureat)

• Cursuri de specialitate: legislatie, gestiune stocuri

• Experienta in domeniu: minim 1 an

• Cunostinte de operare PC (MS Office)

• Aptitudini de invatare si comunicare

• Aptitudini de calcul si lucru cu documentele

• Respectarea instructiunilor scrise si orale

• Atentie concentrata si distributiva

• Spirit organizatorice

• Initiativa

• Memorie vizuala

• Respectarea termenelor






Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Tehnician Telecomunicatii

Locatii disponibile:Urziceni,Bucuresti,Cluj,Campina,Bistrita,Targu Frumos,Slobozia

Sunteţi gata să învăţaţi să vă dezvoltaţi profesional dar mai ales să faceţi o schimbare în cariera? Exploraţi oportunităţile de carieră pe care le oferim.

Profilul candidatului:

• Studii medii în domeniul tehnic
• Orientare către atingerea rezultatelor
• Capabil de a respecta termenele şi de a putea rezolva un volum mare de muncă • Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interacționează
• Rigurozitate în îndeplinirea atribuțiilor de muncă
• Adaptabil la program flexibil
• Disponibilitate de învățare continuă și într-un timp scurt
• Permis conducere cat B
• Cunoștințe rețele hibride HFC DOCSIS

Descrierea jobului



Suntem una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.Căutam permanent oameni dornici să lucreze cu noi, să împărtăşească aceleaşi valori de lucru, să aibă iniţiativă, să dea dovadă de o gândire independentă şi inovatoare.


Responsabilităţile importante:

• Participa la reconfigurarea retelei de cablu coaxial urmareste si raspunde de modul in care se executa lucrarile de reconfigurare care ii sunt incredintate direct de catre superiorul direct
• Asigura interventii specifice la clienti in vederea remedierii problemelor indicate de catre dispecer;
• Raporteaza catre dispecer problemele semnalate sau constatate pe retea in vederea remedierii acestora
• Asigura operatii de intretinere, modernizare si mici dezvoltari retea FTP/UTP si FO
• Asigura instalarea si mentenanta clientilor B2B (partea de FO)
• Intervine cand este nevoie in a asigura suportul echipelor de service si instalari pentru activitati de activare a segmentelor de retea
• Asigura operatiuni de remote-hands sau instalari specifice in POP-uri, upgrade-uri, etc
• Este responsabil de corectitudinea gestiunii in conformitate cu procedurile de lucru
• Solutioneaza tickete service conform SLA intern
• Realizeaza actiunile de deconectare/reconectare in termen
• Verifica, urmareste si raspunde de alimentarea componentelor active ale retelei hibride exterioare (fibra optica & cablu coaxial) care ii sunt incredintate de catre superiorul direct


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Gestionar Tulcea
Responsabilitati:
• Asigura gestiunea fizica si scriptica a stocului de marfa• Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare• Opereaza in softul de contabilitate documentele contabile aferente miscarilor de stocuri ( bonuri de restituire/recuperare/transfer, nir-uri, bonuri de consum, avize de expeditie marfa etc).• Opereaza in stoc miscarile de marfa• Efectueaza lunar, semestrial si anual inventarul stocului de marfa• Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei• Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic• Ofera informatii despre stocuri catre superiorul ierahic si responsabilul cu aprovizionarea de la sediul central• Respecta legislatia de gestiune a stocurilor• Efectueaza receptia fizica cantitativa a marfii la intrarea in magazia firmei doar in baza documentelor justificative, intocmite potrivit dispozitiilor legale • Verifica materialele primite ca acestea sa fie conforme cu confirmarile de comanda primite de la departamentul tehnic, semnate de persoanele autorizate de conducerea societatii • Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in programul de contabilitate• Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor• Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in stocurile de echipe/persoane si retur• Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi• Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege• Preda marfa catre angajatii firmei si subcontractori conform documentelor justificative intocmite potrivit dispozitiilor legale si procedurilor interne ale companiei documentelor emise• Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii• Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa• Periodic are obligatia de a verifica stocurile echipelor, persoanelor, firmelor de outsourcing si sa informeze ierarhicii superiori despre cantitatile existente in stoc, verificand existenta devizelor sau bonuri de consum

Cerinte

• Studii: medii (diploma de bacalaureat)• Cursuri de specialitate: legislatie, gestiune stocuri• Experienta in domeniu: minim 1 an• Cunostinte de operare PC (MS Office)• Aptitudini de invatare si comunicare• Aptitudini de calcul si lucru cu documentele• Respectarea instructiunilor scrise si orale• Atentie concentrata si distributiva• Spirit organizatorice• Initiativa• Memorie vizuala• Respectarea termenelor


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Coordonator vanzari

Locatie: Tulcea, Slobozia

Descrierea firmei:

Nextgen este un important furnizor de internet, televiziune si telefonie in Romania, cu o retea performanta in peste 30 de orase si peste 200 de localitati, asigurand servicii atat pentru segmentul rezidential cat si pentru segmentul business.

Cautam un coleg nou in echipa de vanzari din Tulcea!
Daca esti o persoana dinamica, cu spirit de initiativa si putere de convingere, atunci te asteptam in echipa noastra.

 Rol si responsabilitati:

  • Conduce si dezvolta departamentul de vanzari Nextgen Communications in zona alocata;
  • Recruteaza membrii echipei de vanzari si asigura managementul acesteia;
  • Implementeaza strategia nationala de marketing si vanzari a companiei la nivel local;
  • Organizeaza evenimente la nivel local;
  • Colecteaza informatii, propune masuri si realizeaza rapoarte privind procesul de vanzare din zona sa de activitate;
  • Asigura instruirea, coaching-ul si motivarea echipei;
  • Asigura indeplinirea obiectivelor de vanzari, prin utilizarea tuturor instrumentelor.

 Abilitati si competente:

  • Abilitatea de a construi o echipa;
  • Abilitatea de comunicare si persuasiune;
  • Competente de instruire si motivare a echipei;
  • Experienta relevanta in vanzari;
  • Gandire proactiva, creativitate si initiativa;
  • Orientare catre client si rezultate;
  • Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare a echipei;

 Cerinte:

  • Studii medii/superioare
  • Experienta in vanzari directe si/sau management; 
  • Cunostinte operare PC: Excel, Word;

 Beneficii oferite:

  • Pachet salarial atractiv (salariu fix si parte variabila lunara);
  • Mediu de lucru placut;
  • Oportunitati de promovare/dezvoltare profesionala;

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Coordonator tehnic

Locatii disponibile: Bucuresti, Slobozia

NEXTGEN COMMUNICATIONS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii 4play (internet, televiziune, telefonie fixa si mobila) cu acoperire in peste 30 de orase si peste 200 de localitati rurale din Romania.


Responsabilitati:

-         Coordoneaza activitatea departamentului tehnic, respectiv a echipelor de instalare, service si suport local,

-         Se asigura ca, furnizarea serviciilor catre clientii companiei sunt de foarte buna calitate,

-         Se asigura de respectarea termenelor de service si instalare, agreate cu clientii companiei,

-         Se asigura de buna functionare a statiei tv (head-end),

-         Efectueaza periodic masuratori cu aparatura specifica a headend-ului si a retelei  pentru identificarea si remedierea defectiunilor,

-         Analizeaza stocurile, urmareste consumurile de materiale in retea si initiaza cereri pentru aprovizionare,

-         Se implica in procesul de recrutare, evaluare si dezvoltare al angajatilor din subordine,

-         Implementeaza local procesele de executie, evaluare si control pentru departamentul tehnic, stabilite de catre companie,

Cerinte:

-         Studii superioare in domeniul tehnic

-         Permis categoria B

-         Cunostiinte CATV:

·        Transmisie analogica (masurare nivel, raport C/N, raport A/V, Hum)

·        Transmisie digitala (DVB-C /DVB-S– masurare nivel, MER, BER)

-         Cunostinte despre tipuri de retele – HFC, FTTB, FTTH, Metro Ethernet.

-         Cunostiinte INTERNET: ip, tipuri de echipamente

-         Foarte bune abilitati de comunicare, atitudine pozitiva orientata catre client

-         Experienta in formarea si coordonarea unor oameni, respectiv echipe

-         Bune abilitati de planificare, organizare, coordonare si control

-         Cunostiinte de operare pe calculator (MS Office – word, excel, powerpoint)

Constituie avantaj:

-         Experienta in domeniul telecom

-         Cursuri/Specializari in management: Time Management, Stress Management


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.

Responsabil retentie si loializare

Locatie:Bucuresti


Responsabilităţile importante:

Preia, analizează şi tratează solicitările de reziliere contracte şi/sau renunţare la o parte din serviciile contractate în scopul reţinerii clienţilor în portofoliul NextGen.

Contactează telefonic clienţii, în vederea desfăşurării acţiunilor de retenţie/loializare, respectând procedurile/normele de lucru în vigoare.

Oferă informaţii reale, corecte şi complete clienţilor pe care îi contactează.

Cunoaşte la nivel avansat toate serviciile şi ofertele companiei precum şi serviciile şi ofertele concurenţilor NextGen, CATV, Internet, Telefonie, extraopţiuni.

Înregistrează în baza de date informaţiile obţinute în urma interacţiunii cu clienţii conform procedurilor/normelor de lucru în vigoare

Colaborează cu celelalte departamente NextGen sau cu structuri din cadrul departamentului Relaţii Clienţi în vederea obţinerii informaţiilor necesare soluţionării situaţiilor semnalate de client în timpul apelului. Comunică clientului în cadrul acţiunilor de retenţie statusul/rezoluţia reclamaţiei/sesizării.

Întocmeşte şi transmite către clienţi, în conformitate cu procedurile/normele de lucru, documentele comerciale rezultate în urma acţiunilor de retenţie/loializare. Îndosariază şi arhivează (fizic şi/sau electronic, după caz) documentele comerciale.

Operează cu acurateţe, în condiţiile şi la termenele stabilite în procedurile de lucru, documentele, modificările, rezultate în urma acţiunilor de retenţie/loializare. Răspunde de conformitatea datelor introduse în baza de date.

 

STUDII/CUNOŞTINŢE

De bază: studii superioare finalizate

De preferat: studii în domeniul comunicării

Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, Aplicaţii online şi Internet

 

EXPERIENŢĂ (NATURA/DURATĂ)/ABILITĂȚI

Experienţă anterioară în activitate de tip relaţii clienţi, retenție clienți, minim 1 an

Experienţa în domeniul telecomunicaţiilor, activităţi de vânzare prin telefon (telesales)

Adaptabil la program flexibil.

Disponibilitate de învăţare continuă şi într-un timp scurt.

Calmitate, răbdare şi atenţie la detalii, analiza şi deducţie logică.

Rezistenţă la stres şi activităţi repetitive.



Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.


Responsabil Comercial
Locatii disponibile:Pascani, Mangalia, Slobozia, Urziceni

Ne dorim un coleg/a nou/a in echipa Nextgen Communications , prin urmare ne-am hotarat sa-l/s-o cautam.
Credem ca atribute precum capacitatea foarte buna de comunicare si relationare, atentia
distributiva, simtul pentru detalii semnificative si abilitatea rapida de decizie sunt caracteristicile unui profesionist,
astfel ca aceste elemente sunt printre factorii ce ne vor ajuta sa decidem in procesul de recrutare.


Responsabilităţile importante:


Desfăşoară acţiuni de promovare a serviciilor NextGen atât pentru potenţialii clienţi cât şi pentru cei existenţi;
Întocmeşte şi semnează (contracte, acte adiţionale, cereri, etc);
Oferă informaţii corecte şi complete clienţilor, în funcţie de solicitările acestora;
Preia, verifică şi soluţionează situaţiile şi solicitările primite de la clienţi;
Urmăreşte modul în care a fost soluţionată situaţia clientului şi îl contactează pe acesta pentru comunicarea rezoluţiei;
Promovează imaginea companiei într-o manieră pozitivă, proactiva şi orientată către client.


Profilul candidatului:


Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj;
Minim 6 luni experienţă în activităţi care implică lucrul în relaţii cu clienţii;
Cunoştinţe utilizare PC: Windows, MS Office (Excel);
Abilităţi excelente de comunicare şi persuasiune;
Orientare către client;
Disponibilitate de învăţare continuă, flexibilitate şi deschidere la nou.

 

 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [ at ] next-gen.ro salvat astfel: denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



SUPORT RELATII CLIENTI via e-mail

DIVIZIA RELATII CLIENTI

Locaţia: BUCURESTI

FULL TIME/ JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – RELAȚII CLIENȚI

 


Responsabilitati:

 

-          Preia, investigheaza si face toate demersurile, conform procedurilor de lucru, in vederea solutionarii solicitarilor primite din partea clientilor companiei prin intermediul canalelor alternative: e-mail, posta, fax, Contul Meu, optiunea Contacteaza-ne din cadrul site-ului oficial al companiei;

 

-          Contacteaza clientii in vederea obtinerii informatiilor necesare solutionarii solicitarilor depuse de acestia;

 

-          Opereaza cu acuratete, in conditiile si la termenele stabilite in procedurile de lucru, documentele, respectiv efectueaza corectiile necesare pentru solutionarea sesizarilor/reclamatiilor;

 

-          Interactioneaza cu structurile interne ale companiei in vederea solutionarii solicitarilor, respectiv transmite catre client un e-mail cu informatiile necesare, puctual pentru fiecare situatia intalnita;

 

-          Desfasoara activitati specifice campaniilor de promovare Contul Meu: e-mail, contactare telefonica, operare in baza de date etc.;

 

-          Intocmeste si transmite rapoarte specifice activitatii de Relatii Clienti  - Canale Alternative catre managementul companiei.

 

 

Cerinte:

 

-          Studii: medii (diploma de bacalaureat), studiile superioare reprezinta un avantaj;

-          Cunostinte de operare PC: Windows, MS Office, Aplicatii online si Internet;

-          Aptitudini de invatare continua, flexibilitate si deschidere la nou;

-          Bune abilitati de comunicare verbala si in scris (cunostinte avansate de gramatica a limbii romane);

-          Persuasiune

-          Atentie concentrata si distributiva, spirit organizatoric, meticulozitate;

-          Persoana ordonata si organizata, rezistenta la stres si activitati repetitive;

-          Orientare catre client.


 

Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul la cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.



AGENT VANZARI DIRECTE DOOR-TO-DOOR

Locaţiile vizate: ALBA IULIA, BISTRIȚA, CÂMPINA, CLUJ, FĂLTICENI, MANGALIA, MIOVENI, MIERCUREA CIUC, ODORHEIUL SECUIESC, PAȘCANI, RĂDĂUȚI, SLOBOZIA, TÂRGOVIŞTE, TÂRGUL FRUMOS, TÂRGUL JIU, TÂRGUL SECUIESC, TECUCI, TULCEA, TURDA, ZALĂU.

PART-TIME / MUNCĂ DE TEREN /JUNIOR / TELECOMUNICAŢII – VÂNZĂRI D2D

 

 

Responsabilităţile importante:

 

·         Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei (activitate pe teren);

·         Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute;

·         Îndeplinirea targetului lunar de vânzări;

·         Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia;

 

Profilul candidatului:

Foarte bune abilităţi de comunicare şi ascultare activă, orientare către client, rezultate şi soluţii;

Dinamism, abilităţi organizatoric;

Cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţii;

 

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

 

Recompensă financiară: salariu fix+comision din vânzări şi bonus pentru îndeplinirea targetelor;

Posibilitatea de promovare;

Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere;

Mediu de lucru dinamic şi antrenant;

Fără limită de vârstă.


Dacă dorești să te inscrii trimite CV-ul catre adresa de mail cariere [at] next-gen.ro salvat astfel: locatia denumirea poziţiei nume prenume.doc menţionând la subiect locatia si denumirea poziţiei.

Numai candidaţii care corespund cerinţelor poziţiei vor fi contactaţi.




___________________________________________________________________________________



Fontos felelősségek

 

·         A cég lehetséges klienseivel való kapcsolatfelvétel (terepmunka)

·         Napi jelentés az elért eredményekről

·         A havi eladási target teljesitése

·         A vállalat ismertetése promoválása az elvárásoknak és szabványoknak megfelelően

 

 

Elvárások

Nagyon jó kommunikációs készség, kliens központúság, eredmények es megoldások

Rugalmasság, szervezői képesség

általános ismeretek a telekommunikációs piacról

 

 

Ajánlat

 

Pénzbeli juttatások: eladás utáni juttatás és bonusz a target teljesitésére

Előléptetési lehetőség

Képzések az eladási és tárgyalási képességek fejlesztésére

Dinamikus munkakörnyezet

KORHATAR NELKUL

 

 

Ha jelentkezni szeretnél küld el önéletrajzodat a cariere [at] next-gen.ro cimre, a következő képpen: helység követett állás név.doc, a cimnél megjegyezve a helységet és a követett állást.

Csak az elvárásoknak megfelelő kéréseket veszik figyelembe.



Ne puteti gasi la 021.569.00.10 (Bucuresti si Ilfov) 03xx.564.400 * (alte localitati, xx prefixul localitatii) sau email la suport@next-gen.ro
Site-ul NextGen utilizeaza cookie-uri (proprii si de la terti), pentru functionare, functii de social media si analiza traficului. Continuarea folosirii site-ului reprezinta acordul dumneavostra pentru utilizarea acestor cookie-uri. Citeste mai multe in pagina despre cookies.